زنجان - خبرگزاری مهر: سرمربی زنجانی تیم‌ملی ساندای جوانان ایران گفت: با عملکرد مطلوب در رقابت های ووشو قهرمانی جوانان آسیا توانستیم پاسخ اعتماد فدراسیون را به خوبی بدهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین موحدنیا ظهر سه شنبه در حاشیه استقبال از مدال‌آوران مسابقات ووشو قهرمانی آسیا و کلمبیا در جمع خبرنگاران افزود: خوشبختانه با تلاش کادر فنی و ورزشکاران توانستیم مزد زحمات چندین ماهه اردوهایی را که فدراسیون برای کسب نتایج مطلوب در این دوره از رقابت‌ها ترتیب داده بود را گرفته و پاسخ اعتماد فدراسیون را با عملکرد خوب در این مسابقات بدهیم.

وی با یادآوری اینکه تیم ساندای ایران در بخش مردان برای اولین‌بار در تاریخ ووشو توانست با کسب 4 مدال طلا و یک نقره بالاتر از تیم مدعی چین بایستد ادامه داد: این مهم محقق نمی‌شد مگر با اهتمام و برنامه‌ریزی مناسب فدراسیون، تلاش کادر فنی و همت ورزشکاران که به خوبی در تمرینات ظاهر شدند تا ووشو ایران در رده سنی جوانان بتواند با اقتدار عنوان قهرمانی را در بخش ساندای مردان از آن خود کند و این در حالی است که ساندای ایران در مجموع با کسب 4 مدال طلا، یک نقره و یک برنز در جایگاه دوم ایستاد.

موحدنیا افزود: در این دوره از رقابت‌های تیم‌ملی ووشو ایران در مجموع مدال‌ها توانست با قرار گرفتن در جایگاه سوم، برای اولین‌بار در مسابقات رده‌های سنی به روی سکو برود.

 سرمربی زنجانی تیم‌ملی ساندای جوانان ایران افزود: بی‌تردید دستاوردهای این دوره از مسابقات برای ووشو ایران بسیار ارزشمند بود، چرا که در خیلی از آیتم‌ها توانستیم نتایجی را برای اولین‌بار رقم بزنیم، امیدوایم بتوانیم این موفقیت‌ها را در سایر رقابت‌ها به‌ویژه مسابقات سن‌پطرزبورگ و جهانی مالزی تکرار کنیم.

ظهر سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان ورزشی استان، مراسم استقبال از مدال‌آوران هفتمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا و رقابت‌های ورلدگیمز کلمبیا برگزار شد.