در حالی که طی روزهای گذشته خبر از تمدید نشدن قرارداد مرتضی کریمی برای هدایت تیم ملی تکواندو شنیده می‌شد، وی امروز برای ادامه کار حداقل تا زمان برگزاری بازی‌های هنرهای رزمی در روسیه به فدراسیون به توافق رسید. 

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه كمیته فنی فدراسیون تكواندو به منظور معرفی سرمربی تیم ملی اعزامی به دومین دوره بازی‌های هنرهای رزمی امروز چهارشنبه در محل فدراسیون برگزار شد كه طی آن مرتضی كریمی به عنوان سرمربی تیم ملی اعزامی به این دوره از بازی‌ها معرفی شود.

براین اساس،‌ نخستین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی حاضر در این مسابقات،‌ روز شنبه 26 مردادماه با حضور پوریا عرفانیان،‌ فرزاد عبدالهی،‌ مجید رجبی،‌ مسعود حجی زواره،‌ علیرضا نصر آزادانی و بهنام اسبقی در خانه تكواندو آغاز می‌شود.

در این بین دعوت از علیرضا نصر که در وزن چهارم برای حضور رقابتهای جهانی با مسئولان فدراسیون به توافق نرسید، فرزاد عبداللهی و مجید رجبی که در اردوی تیم ملی اعزامی به کشورهای اسلامی حضور دارند و همچنین مسعود ججی زواره که مبارزات ضعیفی در مکزیک به نمایش گذاشت جای تعجب و سئوال دارد.

دومین دوره بازی‌های جهانی هنرهای رزمی (كامبت گیمز) از 26 مهر الی 5 آبان ماه به میزبانی روسیه و در شهر سن پترزبورگ برگزار می‌شود. تكواندوكاران شركت كننده در این دوره از مسابقات به صورت تیمی با یكدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

نخستین دوره این مسابقات از 11 شهریورماه سال 1389 به مدت 2 روز به میزبانی چین و در شهر پكن برگزار شد كه تیم ملی كشورمان با كسب یك مدال طلا توسط مسعود حجی‌زواره و یك نقره توسط رضا نادریان به مقام قهرمانی دست یافت.