تبریز- خبرگزاری مهر: بعد از کش و قوس های فراوان، تیم والیبال شهرداری تبریز در لیگ برتر سال جاری شرکت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار تبریز بعد از صدور رای جنجالی کمیته انظباطی در رابطه با محرومیت تیم فوتبال شهرداری تبریز از تعلیق و کناره گیری تمام تیم های شهرداری تبریز در تمام رشته های ورزشی خبر داده بود ولی اخیرا رئیس هیات والیبال آذربایجان شرقی از حضور تیم شهرداری تبریز در رقابت های لیگ برتر کشور خبر داد.

فرج الله فرج اللهی در این خصوص نیز به خبرنگار مهر گفت: حق شرکت 500 میلیون ریالی این رقابت ها از سوی شهرداری تبریز به حساب فدراسیون واریز شده است.

تیم والیبال شهرداری تبریز در فصل 91 رقابت های لیگ برتر والیبال به مقام دهم رسید و با تعلیق تیم های ورزشی از طرف شهردار، بازیکنان تیم والیبال شهرداری تبریز نیز به تیم های دیگر نقل مکان کردند.

این تیم دو سال است که به نمایندگی از والیبال استان آذربایجان شرقی در لیگ برتر حضور دارد و به رغم تعطیلی فعالیت های ورزشی شهرداری تبریز، تلاش های زیادی برای حضور مجدد این تیم در این رقابت ها از سوی مسوولان ورزش استان صورت گرفت.

حال جای این سوال است که چرا در مقطعی شهرداری تصمیم به کناره گیری از تمام فعالیت های ورزشی می کند و با این تصمیم باعث ضعف و عقب ماندن از سایر تیم ها می شود و در مقطع زمانی دیگر که به زمان شروع مسابقات زمان چندانی باقی نمانده است، دستور فعالیت مجدد را می دهد.