رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به بخش هایی از برنامه های ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: برنامه های سلطانی فر مبتنی بر اسناد بالادستی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا عزیزی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اظهار کرد: آنچه مورد مطالبه نمایندگان در امر ورزش، توسعه امکانات، شناسایی نخبگان و استعدادها، تقویت ورزش بانوان در همه ابعاد، کاهش تصدی گری دولت در ورزش، توجه به اشتغال مسکن و ازدواج جوانان، تقویت و تعامل جایگاههای مدیریتی و رفع مشکلات بین المللی ورزش بر اساس عزت، حکمت و مصلحت است در برنامه های وزیر پیشنهادی مورد اشاره قرار گرفته است.

وی افزود: آقای سلطانی فر حرکت وزارت ورزش و جوانان را در کوتاه مدت و بلندمدت با توجه به برنامه پنجم و برنامه 20 ساله توسعه کشور قرار داده است و ترویج روحیه جوانگرایی، تلاش برای تحکیم خانواده ها، توسعه ورزش قهرمانی و ملی و ... از جمله برنامه های مهم دیگر وی است.

نماینده شیروان در مجلس تاکید کرد که وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان شناخت بسیار خوبی از چالش ها، سیاست ها و راهبردهای وزارت ورزش و جوانان دارد. بنده علاوه بر مطالعه برنامه ها و گفتگوی با وزیر پیشنهادی، امروز به عنوان موافق وی سخن می گویم چرا که برای اولین بار پس از انقلاب فردی با سوابق ورزشی برای برعهده گرفتن مدیریت حوزه ورزش و جوانان معرفی شده است.

وی ادامه داد: سلطانی فر از رده کارمندی تا رده های بالای مدیریتی مثل معاون استاندار، استاندار، معاون و قائم مقام سازمان تربیت بدنی و ... رسیده و مدیری مطلع و کارآزموده است. او قطعا در صورت رسیدن به وزارت ورزش و جوانان تعامل مثبت و موثری با مجلس و سایر دستگاههای ذیربط خواهد داشت و بر اساس اسناد بالادستی حرکت خواهد کرد.