اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: اگرچه برخی از بازیکنان ما به خاطر برد مقابل پرسپولیس مغرور شده‌اند اما با تلاش‌های ما، بازیکنان تیم در باد برد مقابل سایپا نمی‌خوابند.

به گزارش خبرنگار مهر، انگین فیرات عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پیرامون این بازی اظهار داشت: همه بازیکنان تیم می‌دانند که ما بازی سختی مقابل ذوب‌آهن داریم زیرا تیم مقابل ما از نظر کلاس بازی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ذوب‌آهن همگی کیفیت خوبی دارند و از لحاظ تجربه ذوب‌آهن از ما بالاتر است چون اکثر بازیکنان این تیم سابقه حضور در تیم ملی را دارند.

سرمربی تیم سایپا با بیان اینکه ملی‌پوش بودن بازیکنان ذوب‌آهن بر سایر تیم‌ها تاثیر می‌گذارد، تصریح کرد: ملی‌پوش بودن بازیکنان ذوب‌آهن بر روی تیم‌های دیگر تاثیر می‌گذارد اما اگرچه بازیکنان ما جوان هستند ولی بازی با تیم اصفهانی برای آنها فرصت خوبی است تا خود را بیازمایند و انگیزه بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به دیدار هفته گذشته ذوب‌آهن مقابل مس کرمان تصریح کرد: ما بازی ذوب‌آهن مقابل مس را آنالیز کردیم و وقتی این بازی را دیدیم، به خوبی مشخص بود که بازیکنان ذوب‌آهن موقعیت‌های خوبی خلق کردند و اگر این بازیکنان قدر موقعیت‌های خود را می‌دانستند، امتیازات ذوب‌آهن در حال حاضر بیشتر از این بود.

فیرات با اشاره به احتمال مغرور شدن بازیکنان سایپا از برد مقابل پرسپولیس و اینکه آیا این مسئله بر عملکرد آنها مقابل ذوب‌آهن تاثیر می‌گذارد یا خیر بیان داشت: همه تیم‌ها زمانیکه مقابل تیم‌های بزرگ نتیجه می‌گیرند، اندکی مغرور می‌شوند اما ما تلاش کردیم که این موضوع را مورد توجه قرار داده و از بازیکنان بخواهیم که برای بازی با ذوب‌آهن مغرور نباشد و باید تا فردا برای تاثیر صحبت‌هایمان صبر کنیم.

وی اضافه کرد: اگرچه برخی بازیکنان جوان ما با غرور ضربه می‌خورند اما وضعیت روحی مناسب می‌تواند نکته مثبتی نیز برای بازیکنانمان باشد.

سرمربی سایپا در پاسخ به سئوالی پیرامون غایبان تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: ما در بازی با ذوب‌آهن سه بازیکن خود به نام‌های ناصحی، غلام‌نژاد و اسحاق سبحانی را نداریم.

وی پیرامون عملکرد دروازه‌بان سایپا بیان داشت: به نظر من صادقی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و رضایت مرا درون دروازه سایپا جلب کرده است.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و سایپای کرج در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 19:45 جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.