اصفهان - خبرگزاری مهر: بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: حریفان ما در آُسیا نسبت به سال‌های قبل قدرتمند شده اند و در گروه سختی قرارگرفته‌ایم.

افشین کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمادگی بازیکنان تیمش پیش از حضور در رقابت‌های آُسیایی اظهار داشت:  ما به تازگی از فشار بدنسازی خارج شده‌ایم و طبیعی است که در شرایط ایده‌آل قرار نداشته باشیم اما فکر می‌کنم با چند بازی دوستانه‌ای که در پیش رو داریم به آمادگی صد در صد برای جام باشگاه‌های آُسیا برسیم.

وی بیان داشت: آب و هوای کیش بسیار شبیه شهر ناگویای ژاپن بود بنابراین اردوی ما در این جزیره بسیار برای تیم ثمر بخش بود و در طی یک هفته در کیش از لحاظ بدنسازی  فشار زیادی به بازیکنان وارد شد اما روز به روز این فشار کم می‌شود و امیدوارم تا جام باشگاه‌های آُسیا به آمادگی کامل برسیم.

بازیکن تیم گیتی‌پسند اصفهان با اشاره به وضعیت رقبای گیتی‌پسند در جام باشگاه های آُسیا خاطر نشان کرد: حریف های ما نسبت به سال‌های گذشته بسیار قدرتمند شده‌اند؛ السد چند بازیکن برزیلی جذب کرده، ناگویای ژاپن از امتیاز میزبانی برخوردار است و نماینده تایلند هم تیم خوبی است.

وی افزود: به نظر من جام باشگاه های آُسیا از بازی‌های ملی و آُسیایی سخت تر است ولی با تیمی که ما بسته‌ایم تمام سعی خود را برای افتخار افرینی دیگر خواهیم کرد.

بازیکن ملی پوش گیتی پسند هدف باشگاه را قهرمانی در جام باشگاه های آُسیا و لیگ برتر خواند و ابراز امیدواری کرد که هواداران از این تیم اصفهانی حمایت کنند.