هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است این تیم با شکست دادن مس کرمان نخستین پیروزی خانگی‌اش در لیگ سیزدهم را کسب خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی پیش از آغاز دیدار تیم فوتبال تراکتورسازی برابر مس کرمان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه در دو بازی حساس در اصفهان 6 امتیاز گرفتیم و می‌خواهیم در تبریز برابر تیم خوب مس کرمان، نخستین پیروزی خانگی را در لیگ سیزدهم بدست آوریم.

وی در مورد اینکه شوخی‌هایش در تمرین روز چهارشنبه باعث شادی هواداران تراکتورسازی تبریز شد، افزود: مردم همیشه به من لطف داشته‌اند و تاجائیکه بتوانم می‌خندم و سعی می‌کنم شاد باشم اما در این روزها دغدغه‌هایی خاصی خودم را دارم که در رفتارم تاثیر گذشته و باعث شده کمتر بخندم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص شادی‌ نکردن بعد از گل زنی در هفته‌های اخیر هم گفت: خنده و شادی دلیل می‌خواهد و همان مشکلات بیرون از زمین باعث شده است در این روزها نتوانم آنطور که باید شاد باشم.

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و مس کرمان در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 19 دقیقه جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.