نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان درحالی با تساوی به پایان رسید که مهرداد کفشگری بازیکن پرسپولیس در دقیقه 34 از زمین بازی اخراج شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر جمعه با برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که این مسابقه در پایان نیمه نخست درحالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که هیچکدام از دو تیم موقعیت صددرصد گلزنی نداشتند.

این بازی که از ساعت 19:30 آغاز و با قضاوت علیرضا فغانی در حال برگزاری است، مهرداد کفشگری در دقیقه 34 به دلیل خطای شدید روی مهرداد کفشگری از زمین بازی اخراج شد. مازیار زارع کاپیتان ملوان هم تنها بازیکن اخطاری این نیمه بود.

در جریان این نیمه پرسپولیسی‌ها دو مرتبه روی شوت‌های از راه دور سیدمهدی سیدصالحی و مهرداد کفشگری دروازه ملوان را تهدید کردند که از این موقعیت‌ها سودی نبردند. ملوانی‌ها هم روی پاس مازیار زارع یکی دو مرتبه خود را به محوطه جریمه تیم میزبان رساندند اما مشکلی را برای نیلسون بوجود نیاوردند. البته در دقیقه 45 هم ارسال بنگر از جناح راست روی سر نوری فرود آمد اما ضربه کاپیتان پرسپولیس در دستان پاشنکو قرار گرفت.

پرسپولیس در نیمه نخست با ترکیب نیلسون جونیور، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، میثم حسینی، قاسم دهنوی، محمد نوری، مهرداد کفشگری، امید عالیشاه، پیام صادقیان و سیدمهدی سیدصالحی به میدان آمد و سرگئی پاشنکو، احمد آهی، احمد مهدیزاده، سعید سالارزاده، محسن یوسفی، شاهین ثاقبی، امیرحسین فشنگچی، مازیار زارع، مهدی شیری، سعید یوسف‌زاده و سیدجلال رافخایی در ترکیب تیم ملوان قرار داشتند.