مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم این پیروزی‌های ما ادامه داشته باشد و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال حسینی پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ملوان، اظهار داشت: خدا را شکر موفق شدیم مقابل تیم دونده ملوان خوب بازی کنیم و سه امتیاز مسابقه را از آن خود کنیم. امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد تا دل مردم را شاد کنیم.

علیرضا حقیقی دروازه‌بان نیمکت نشین پرسپولیس درباره دلایل بازی نکردنش گفته بود " مگر این سیم خاردارها (مدافعان پرسپولیس) می‌گذارند گل بخوریم". حسینی در این خصوص هم گفت: ما بازی قبل مقابل سایپا شکست خوردیم و در آن شکست همه سهیم بودند. برد و باخت متعلق به همه بازیکنان است و اینگونه نیست که فقط خط دفاعی در آن سهم داشته باشد.
 

مدافع پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنان جوان هم گفت: شرایط بازی در پرسپولیس سنگین است. امیدوارم بازیکنان جوان خودشان را جمع و جور کنند تا عملکرد بهتری داشته باشند.

حسینی در پایان درباره کیفیت توپ‌های لیگ برتری تاکید کرد: به نظرم توپ‌ها کیفیت ندارد. وقتی این توپ‌ها سانتر می‌شود مشخص نیست کجا فرود می‌آید. توپ‌ها روی هوا مشکل دارد و مدام بالا و پایین می‌شود!

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندرانزلی در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.