سرمربی تیم فوتبال راه آهن با بیان اینکه اشتباهات داوران جوان در دو دیدار اخیر باعث از دست رفتن شش امتیاز شده است، گفت: در طول 90 دقیقه برتری تیمی از آن ما بود.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم زاده پس از شکست مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: فولادی‌ها با هوشیاری توانستند پیروز این دیدار شوند و ما هرچند که شایسته بودیم اما نتوانستیم در این دیدار هم موفق باشیم.

وی تاکیدکرد: ما در طول بازی اجازه کار به بازیکنان فولاد را ندادیم و  تنها در یک لحظه فولادی‌ها توانستند به یک پنالتی دست پیدا کنند و با گلی که وارد دروازه ما کردند سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.

ابراهیم زاده تاکید کرد: از بازیکنانم راضی هستم چرا که نکات فنی را که قبل از دیدار به آنها گوشزد کردم به خوبی انجام دادند و فقط یک بار غفلت کردند که بختیار رحمانی از این فرصت استفاده کرد و با پاسی که به لوسیانو داد توانست یک پنالتی برای تیم خود گرفته و ضامن موفقیت تیمش شود.

ابراهیم زاده که از داوری بسیار ناراحت بود، گفت: متاسفانه در دو دیدار گفته اشتباهات داوری شش امتیاز از ما گرفت و من امیدوار هستم که کارشناسان نظرشان را در خصوص پنالتی این دیدار نیز بدهند.

وی تاکید کرد: در بازی با نفت هم دیدیم که کارشناسان در نبودن پنالتی که به ضرر ما گرفته شد، تاکید کردند.

سرمربی تیم راه آهن سورینت در خصوص گفته‌های حسین فرکی مبنی بر اینکه تیم راه آهن پس از دریافت گل احساساتی بازی کرد، افزود: اگر ما احساساتی بودیم باید مدام به روی دروازه حریف توپ‌های بلند ارسال می‌کردیم اما شما دیدید که بازیکنان ما بیشتر در زمین صاحب توپ بودند و چند موقعیت مسلم را نیز پس از گل فولاد به دست آوردند که متاسفانه نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم.

ابراهیم زاده در پایان و در خصوص بازی کردن وحید طالب لو در این دیدار گفت: حضور بازیکنان در هر بازی بسته به شرایط تیم حریف دارد و در این بازی با توجه به اینکه فولادی‌ها بیشتر تمایل به حمله به عمق تیم ما را داشتند ما طالب لو را در درون دروازه قرار دادیم که وی نیز عملکرد مثبتی داشت.