تیم فوتبال زیر 15 سال ایران با برتری برابر تیم ویتنام به دیدار نیمه‌نهایی رقابتهای فوتبال بازی‌های آسیایی نوجوانان راه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی نوجوانان در نانجینگ چین، تیم فوتبال زیر 15 سال ایران موفق شد برابر تیم ویتنام به برتری 2 بر یک دست یافته و راهی دیدار نیمه نهایی این مسابقات شود. شهاب رشنو و محمد سلطانی مهر زنندگان دو گل ایران در بازی بودند.

طهماسبی سرمربی ایران پس از صعود به مرحله نیمه نهایی گفت: من از همه بچه ها راضی هستم و به آنها خسته نباشید می‌گویم اما باید دقت خود را بیشتر کنند. به هرحال ما تمام تلاش‌مان را برای قهرمانی انجام می دهیم.

همچنین منوچهری سرپرست تیم ملی نوجوانان هم در پایان این بازی گفت: این بچه‌ها حاصل استعدادیابی فدراسیون فوتبال هستند. آنها از بین 132 بازیکن در این رده سنی گزینش شده‌اند. هم آقای کفاشیان و هم بقیه کسانی که بازی این بچه‌ها را دیده‌اند، حسابی از آنها تعریف کرده‌اند. امیدوارم این روند تا قهرمانی ادامه داشته باشد.

تیم فوتبال نوجوانان ایران که با پیروزی مقتدرانه در مرحله گروهی به این مرحله صعود کرده بود، برای رسیدن به دیدار نهایی مسابقات به مصاف عراق می‌رود.