اراک – خبرگزاری مهر: عکاس و خبرنگار خبرگزاری مهر در اولین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های استانی رتبه برتر را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر ، در اختتامیه جشنواره فصلی مطبوعات استان مرکزی ظهر روز سه شنبه محمد وروانی فراهانی در بخش عکس با گزارش تصویری آئین سنتی پهلوانی و تاریخی بیل گردانی رتبه دوم و سمیه انصاری فر در بخش گزارش با گزارش دستانی که تو را به مهمانی گل ها می برند/ گذر به فاخرترین نقش های ایرانی رتبه دوم را از آن خود کردند.

جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌ها و سرپرستی‌های روزنامه‌های سراسری در استان ها به صورت فصلی (هر سه ماه یک بار) و با هدف توجه به نشریات محلی هر استان در 3 بخش اصلی شامل: مطبوعات استانی، دفاتر نمایندگی خبرگزاری و سرپرستی‌های روزنامه‌های سراسری در استان‌ها برگزار خواهد شد. گرایش‌ها و رشته‌های تائید شده در این جشنواره عبارتند از: تیتر، گفتگو، گزارش خبری و گزارش، سرمقاله، مقاله و یادداشت، عکس و  صفحه‌آرایی.

در استان مرکزی در هر 6 بخش تیتر، گفتگو، گزارش خبری و گزارش، سرمقاله، مقاله و یادداشت، عکس و  صفحه‌آرایی سه نفر به عنوان منتخب معرفی شدند که دو نفر از این افراد از خبرگزاری مهر در استان مرکزی برگزیده شدند.