مشهد - خبرگزاری مهر: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ادعای حقوق بشر و مرگ میلیون ها آدم در مصر و سوریه بیانگر متناقض است، گفت: کسانی که این گونه دم از حقوق بشر می زنند در برابر کشتار میلیون ها انسان در مصر و سوریه هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حداد عادل، بعدازظهر سه شنبه در جمع اعضای انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی همدان در هتل قدر مشهد اظهار کرد: کسانی که این گونه دم از حقوق بشر می زنند در برابر مرگ میلیون ها آدم در مصر و سوریه هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند.

وی با تاکید بر اینکه کسی که مبانی فکری ضعیفی داشته باشند در مواجه با تهدیدها شکست می خورند، افزود: امنیت و آزادی در این کشور نعمتی بزرگ است و باید قدردان این نعمت باشیم.

عشق به رهبر را حفظ کنید

وی در توصیه خود به جوانان گفت: توصیه من به جوانان این است که قرآن بخوانند و به صحبت های مقام معظم رهبری به دقت گوش فرا دهند و عشق به رهبر را حفظ و در سخنان ایشان به دقت تامل کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تنها احساس علاقه صرف به رهبر فایده ندارد بلکه باید اندیشه رهبر و امام خمینی را درک کرد و قدر امام را دانست.

وی با اعلام این مطلب که شما جوانان باید باور کنید کشورتان آزاد شده و راه همین است، اظهار کرد: هنگامی که انقلاب پیروز شد 12 سال بود که بنده در دانشگاه تدریس می کردم و امروز به این نتیجه رسیده ام که امام خمینی با بصیرت و با تقوا بود.

حداد عادل تصریح کرد: آن روزها آمریکا درصدد بود با روی کارآوردن بختیار کاری کند که اوضاع ایران مانند مصر امروز شود اما امام هیچ گاه فریب بازی های دشمن را نخورد و مردم نیز با بصیرت بودند و چشم و گوششان به اخبار جهت دار بی بی سی و صدا آمریکا نبود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نعمت ولایت را باید قدر دانست، گفت: همه باید روحیه ولایت و اطاعت از حقیقت را در خود رشد دهند.

بی تفاوتی در برابر مرگ میلیون ها آدم در مصر و سوریه

حدادعادل با اشاره به حوادث سال 88 یادآور شد: در سال 88 جمعا 60 نفر کشته شدند که یکی از آنها ندا آقا سلطان بود و این امر در حالی است که ما برای جان یک نفر هم ارزش قائلیم اما برای مرگ مشکوک آقا سلطان کمپین هایی در غرب به راه افتاد و دانشگاه آکسفورد کرسی ندا آقاسلطان برگزار کرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی افزود: همین کسانی که این گونه دم از حقوق بشر می زنند در برابر مرگ میلیون ها آدم در مصر و سوریه هیچ واکنشی نشان نمی دهند.

وی عنوان کرد: اکنون دولت جدید در ایران تشکیل شده و در این میان برخی نگران و برخی خوش بین هستند و انشالله آرامش بیشتر و از شدت تنش ها کاسته می شود.

افرادی در فتنه 88 پا روی حق گذاشتند

وی تاکید کرد: ما انقلاب نکرده ایم که دعوا کنیم اگر در فتنه 88 برخی ها بی انصافی نکرده بودند و پا روی حق نگذاشته بودند جلویشان نمی ایستادیم.

وی افزود: برخی از کسانی که در آن زمان در فتنه شرکت داشتند جزو کسانی بودند که دست در دست هم کار کرده بودیم اما یک جایی همه ناچار شدیم برای دفاع از انقلاب رو به روی آنها بایستیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما به دنبال آرامش هستیم و مقام معظم رهبری نیز آرامش در دانشگاه ها را می خواهند اما این آرامش به معنای سکوت قبرستانی نیست.

مجلس چوب لای چرخ دولت نمی گذارد

وی یادآور شد: آرامش به این معنا نیست که دانشجو فتنه 88 راه بیندازد و آمفی تئاتر چند میلیاردی دانشگاه را آتش بزند چرا که در این صورت نمی توان به لحاظ علمی به پیشرفت رسید.

وی ادامه داد: امیدواریم کشور ما به آن روزهای فتنه 88 بازنگردد و امروز دلم می خواهد این دولت موفق شود و در این راستا ما نیز هر کاری از دستمان برآید انجام می دهیم.

وی با اشاره به رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی، گفت: مجلس اگر با وزیری مخالفت می کند این امر به معنای مخالفت و چوب لای چرخ دولت گذاشتن نیست چرا که ما وظیفه داریم به تشخیص خود عمل کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رای اعتماد وزرا با آزادی کامل برگزار شد و پخش مستقیم آن توسط رسانه ملی گواه بر این قضیه است.

پای استکبار از کشور بریده شده است

وی با تاکید بر اینکه باور کنید پای استکبار از کشور بریده شده، افزود: وضعیت کشورهای آشفته نشان می دهد که آنان استقلال ندارند.

حدادعادل تصریح کرد: در انتخابات سال جاری بیش از 60 میلیون نفر در پای رسانه ملی نشستند و مناظرات را دیدن و در سر صحنه انتخابات حاضر شدند که این به معنای آزادی و امنیت است.

وی گفت: بعد از انتخابات رئیس جمهور در برابر قانون تمکین کرد و این در کشورهای اسلامی و غیراسلامی نظیر ندارد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به کودتای 28 مرداد بیان کرد: دیروز  60 سال از کودتای 28 مرداد گذشت و امروز بعد از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم در تعیین سرنوشت خود نقش دارند و اگر انقلاب نشده بود مردم عادی نمی توانستند تصور کنند که به مقامات عالیه کشور دست یافته اند.

مراقبت از ارزش ها و هنجارهای نظام

وی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی خاندان هزار فامیل خود را طبقه ممتاز می دانستند و مردم را به حساب نمی آوردند و این امر در حالی است که بعد از انقلاب افرادی که رئیس جمهور شدن به خانواده های مرفه و هزار فامیل متعلق نبودند بنابراین باید برای حفظ گوهر انقلاب اسلامی که صدها هزار شهید و یک میلیون جانباز برای پاسداری از آن تقدیم شده تلاش کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: باید مراقب ارزشها و هنجارهای نظام بود و این نعمت عظیم را شکر کرد.