اصفهان - خبرگزاری مهر: محسن صادق‌زاده همچنان هدایت تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان را در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و لیگ 92 ایران بر عهده خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم بسکتبال فولاد ماهان با هدایت صادق‌زاده کسب دو مقام سومی را در دو فصل گذشته لیگ ایران در کارنامه خود دارد موفق شد با ترکیبی کاملاً ایرانی علاوه‌بر کسب عنوانی نائب قهرمانی در رقابت‌های غرب آسیا در دهوک عراق، پس از 13 سال به عنوان یک تیم شهرستانی جواز حضور در رقابت‌های جام باشگا‌ه‌های آسیا را برای ماهانی‌ها به ارمغان بیاورد.

محسن صادق زاده در مقام مربی در سال های 79 و 80 با ذوب آهن اصفهان دو دوره قهرمان لیگ شده است. در سال 81 عنوان سومی را با همین تیم به دست آورده و یک عنوان چهارمی را همراه با پتروشیمی بندر امام در کارنامه خود دارد.

این مربی اصفهانی در تیم‌های ملی ایران نیز حضوری پر رنگ داشته است؛ سرمربی تیم"ب" کشور در سال 86 - در این سال موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی تورنمنت بین‌المللی چین شده و مربی تیم بزرگسالان در اردوی آمادگی المپیک 2008 پکن نیز بود.

صادق‌زاده همچنین سرمربی تیم ملی جوانان ایران هم بوده و با این تیم عنوان دومی غرب آسیا را در سال 2010 به دست آورده است.

این سرمربی با تیم ملی جوانان در سال 2010 نیز عنوان چهارمی آسیا را به ارمغان آورده و با تشکیل تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد مدرس فدراسیون بسکتبال ،عضو کمیته مربیان بسکتبال و مینی بسکتبال کشور و عضو سازمان تیم های ملی بسکتبال است.

انتخاب انصاری‌مهر به عنوان سرپرست تیم بسکتبال فولاد ماهان

همچنین مسعود انصاری‌مهر که دکترای مدیریت از دانشگاه علوم و تحقیقات دارد بازنشسته حوزه ستادی آموزش و پرورش است. از سال 1354 با عضویت در تیم نوجوانان اصفهان فعالیت ورزشی خویش را شروع کرده که با عضویت در تیم ملی جوانان در سال 1359 و تیم ملی بزرگسالان در سال 1364 به اوج می رسد.

انصاری مهر در سال 1369 و همراه با شهرداری اصفهان مقام سوم بازیهای باشگاههای آسیا در اندونزی را نیز به دست آورده است. او که مدرس این رشته ورزشی است در قالب بازیکن- مربی چندین دوره عنوان قهرمانی باشگاه های ایران را با تیم های شهرداری و ذوب آهن اصفهان در کارنامه خود دارد.

انصاری مهر به اذعان خویش بسکتبال حرفه ای اش را با منوچهر شهامت نژاد شروع کرده و از دانش مربیانی چون آرنالدوتوریزانو و مربیان دیگر نیز بهره مند گردیده است. او با باشگاه های فلات ایران ، تربیت شهرداری ، هسا ، پیام ارتباطات ، پیام مخابرات وذوب آهن در سطوح مختلف همکاریهای نزدیک داشته است.