رئیس هیات فوتبال استان تهران با بیان اینکه هنوز گزارش ضرب و شتم داور مسابقه تیم‌ نوجوانان راه‌آهن سورینت با فرخی باقر شهر توسط سرمربی تیم میهمان به دستش نرسیده است، گفت: به محض دریافت این گزارش، کمیته انضباطی هیات فوتبال تشکیل جلسه می‌دهد و حداکثر تا 48 ساعت رای صادر خواهد شد.

حبیب الله شیرازی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اتفاقات پیش آمده در دیدار تیم‌های نوجوانان راه آهن سورینت و فرخی باقر شهر و ضرب و شتم شدید داور توسط سرمربی تیم فرخی، اظهار داشت: پس از پایان این مسابقه ناظر بازی با من تماس گرفت و گفت که این مربی با داور بازی درگیر شده است. قرار شد گزارش این مسابقه تا بعد از ظهر امروز چهارشنبه به دست من برسد.

وی افزود: بلافاصله بعد از رسیدن گزارش بازی، کمیته انضباطی هیات فوتبال تشکیل جلسه می‌دهد تا درباره این مسئله تصمیم گیری کند. تلاش ما این است که حداکثر ظرف 48 ساعت رای این درگیری صادر شود چون ما روی داوران حساس هستیم و از حق آنها دفاع می‌کنیم.

رئیس هیات فوتبال استان تهران درباره رای کمیته انضباطی و احتمال محرومیت سرمربی تیم فرخی هم یادآور شد: باید ابتدا گزارش ناظر را بررسی کنیم و تمام اسناد به دستمان برسد. ما در سال گذشته هم دو مورد مشابه داشتیم که در یکی از آن موارد مجبور شدیم یکی از تیم‌ها را محروم کنیم.

شیرازی در پایان با اظهار بی‌اطلاعی از متواری شدن سرمربی تیم فرخی پس از درگیری با نیروهای حراست حاضر در کنار زمین، گفت: پیشنهاد ما این است که داور به پزشکی قانونی هم مراجعه کند و تا این سازمان هم تایید کند که جراحت از طرف چه فردی ایجاد شده است. با این حساب علاوه بر رای کمیته انضباطی، این داور می‌تواند ادعای غرامت هم بکند چون احتمال آسیب دیدن چشم وی وجود داشته است.

به گزارش مهر، هفته سوم از رقابت‌های لیگ نوجوانان درحالی روز سه‌شنبه برگزار شد که داور بازی راه‌آهن سورینت با فرخی باقر شهر توسط سرمربی تیم میهمان مورد ضرب و شتم قرار گرفت.