اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم سپاهان گفت: اجازه نمی‌دهم جباری سپاهان را وارد حاشیه کند زیرا جباری به اعتماد ما پاسخ نداد و من با این مسئله برخورد می‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به غیبت مجتبی جباری در تمرینات تیم سپاهان اظهار داشت: ما در هفته‌های ابتدایی لیگ اعتماد بسیاری به مجتبی جباری کردیم اما متاسفانه او به اعتمادی که به او شده بود، پاسخ نداد و حتی در برخی مصاحبه‌های خود به صورت غیر مستقیم عنوان کرد که از حضور در سپاهان ناراضی است.

وی افزود: ما در هفته‌های گذشته همه تلاشمان را کردیم که این بازیکن با شرایط اصفهان کنار بیاید اما متاسفانه او این کار را نکرد بنابراین او فعلا در تیم ما حضور ندارد و مشغول استراحت است و نیاز است که در مورد این بازیکن به خوبی فکر کنم.

سرمربی سپاهان با انتقاد از مصاحبه اخیر جباری و انتقاداتی که نسبت به عملکرد تیم داشته، تصریح کرد: تیم سپاهان به بازیکنان شش دانگ احتیاج دارد که همه فکر و ذکرشان به سپاهان تعلق داشته باشد اما شنیده‌ام که جباری در رسانه‌ها اعلام کرده که با این رنگ زرد همراه نیست.

وی افزود: دوست ندارم که در تیم من حاشیه ایجاد شود و تلاش می‌کنم که این حاشیه‌ها ایجاد شود، با آنها برخورد کنم تا به تیم آسیبی نرسد.

کرانچار در مورد بازی‌های اخیر تیمش در مسابقات لیگ برتر افزود: قبول دارم که ما در سه بازی اخیر خوب نتیجه نگرفته‌ایم و کسب تنها 3 امتیاز اصلا برای ما خوب نیست و باید بگویم مشکل اصلی من بودم که به برخی از بازیکنان تیمم بیش از اندازه اعتماد کردم.

وی ادامه داد: البته من برنامه‌های ویژه‌ای برای حل این مشکلات در نظر دارم و این مشکلات و اشتباهات را آنالیر کرده و برای بازی‌های آینده برطرف می‌کنیم.

سرمربی سپاهان پیرامون عدم حضور یعقوب کریمی در ترکیب اصلی سپاهان بیان داشت: یعقوب کریمی  به خاطر شکستگی دنده هنوز از نظر جسمی به آمادگی کامل نرسیده و ما باید تلاش کنیم که این بازیکن را به آمادگی لازم برسانیم تا بعد از آن در مورد او تصمیم بگیریم.

وی افزود: البته من از عملکرد یعقوب در زمین مسابقه راضی هستم و او می‌تواند به عنوان جانشین پاپی یا بازیکن مکمل او نقش‌آفرینی خوبی داشته باشد.

کرانچار با بیان اینکه بازیکنان تیم سپاهان روحیه خود را از دست نداده‌اند، بیان داشت: به خاطر شکست های اخیر سپاهان از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم اما بازیکنان ما در حال حاضر دچار تزلزل نشده‌اند و همچنان روحیه دارند و مطمئن باشید این نتایج را در ادامه جبران خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور زاغی‌نژاد در جمع دستیاران کرانچار اضافه کرد: این مربی با پیشینه خوبی که در تیم‌های پایه دارد می‌تواند به تیم کمک کند و ما به دیدگاه های ایشان نیاز داریم چون می‌تواند تیم‌های حریف را تحت نظر قرار داده و آن ها را به خوبی آنالیز کند.