خرم آباد - خبرگزاری مهر: برگزیدگان نخستین جشنواره تئاتر کارگاهی"فصل نو" در شهرستان خرم آباد معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره تئاتر فصل نو شامگاه جمعه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، شهردار خرم آباد، اعضای شورای شهر خرم آباد، مسئول واحد نمایش حوزه هنری، هنرمندان و ... برگزیدگان خود را شناخت.

بر اساس این گزارش، هیئت داوران نخستین جشنواره تئاتر کارگاهی"فصل نو" با قرائت بیانیه خود در بخش طراحی صحنه با تقدیر از امیر اکبرزاده برای نمایش "ابوالهول"، جایزه این بخش را به امیرمحمد سپهوندی برای نمایش "باد می ایستد" اهداء کرد.

در بخش نمایشنامه نویسی، هیئت داوران با تقدیر از دانش دولتشاهی برای نمایش "مرداب"، جایزه سوم را به طور مشترک به حسین برفی نژاد برای نمایش "مثلث سرخ" و امیر محمد سپهوندی برای نمایش "باد می ایستد" اهداء و هیچ نمایشنامه ای را شایسته دریافت عنوان دوم و اول ندانستند.

در بخش بازیگری زن نیز هیئت داوران جایزه سوم را به شکوفه رحمتی برای نمایش"بیچاره من"، جایزه دوم را به مژگان طاهر پور برای نمایش"ابوالهول" اهداء و هیچ بازیگری را شایسته دریافت عنوان اول در این بخش ندانست.

هیئت داوران نخستین جشنواره تئاتر کارگاهی "فصل نو" در بخش بازیگری مرد با تقدیر از پیمان پورخدادادی برای نمایش"ابوالهول"، امین دهقانی برای نمایش"مثلث سرخ" و کاوه اسدی برای نمایش"داستان باغ وحش"، جایزه سوم را به طور مشترک به حسین برفی نژاد برای نمایش "مثلث سرخ" و احمد احسان پور اهداء کرد.

همچنین جایزه دوم بازیگری مرد به میلاد فرج زاده برای نمایش"مرگ در نمی زند" و جایزه اول به امیر پوراحمدیان برای نمایش "ابوالهول" تعلق گرفت.

در بخش کارگردانی جشنواره "فصل نو" جایزه سوم به طور مشترک به شکوفه رحمتی برای نمایش "بیچاره من" و امیرمحمد سپهوندی برای نمایش "باد می ایستد" و جایزه دوم به داوود پورحمزه برای نمایش" ابوالهول" اهداء شد و هیئت داوران در این بخش هیچ اثری را شایسته عنوان اول ندانست.

در پایان این جشنواره نمایش "ابوالهول" به نویسندگی علی شمس و کارگردانی داوود پورحمزه با دریافت تندیس و لوح تقدیر جشنواره به عنوان برترین نمایش انتخاب شد.