سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: تیم‌های هم‌گروه ما در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا جزو مدعیان قهرمانی هستند و به نوعی می‌توان گفت که در گروه مرگ قرار گرفته‌ایم.

رضا لک در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و حضور تیم فوتسال گیتی‌پسند در این مسابقات اظهار داشت: خدا را شکر، تیم ما وضعیت خوبی دارد. از روزی که شروع به کار کردیم برنامه‌های مد نظرمان را انجام دادیم. امیدوارم با شرایط سختی که داریم، بتوانیم با نتیجه خوب از جام باشگاه‌ها برگردیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان گیتی پسند از نظر بدنی شرایط خوبی دارند، یادآور شد: ما نیاز داشتیم که بازی‌های تدارکاتی قوی‌تری انجام بدهیم ولی به خاطر شرایطی که داشتیم، این امر مهیا نشد. امیدوارم یکی، دو مسابقه اول ما در جام باشگاه‌ها مثل یک بازی تدارکاتی سنگین باشد تا در آخر مسابقات نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی گیتی پسند درباره مصدومیت چند بازیکن این تیم و احتمال نرسیدن آنها به مسابقات جام باشگاه‌ها، تاکید کرد: محمد کشاورز و سجادی مصدومیت جزیی داشتند که خوشبختانه مشکلشان برطرف شده و به مسابقات می‌رسند.

لک در ادامه با اشاره به حریفان گیتی‌پسند در آسیا، گفت: در گروه ما همه تیم‌ها مدعی هستند. السد قطر، جی.اچ بانک تایلند و آردوس ازبکستان تدارک خوبی برای حضور در این مسابقات دیده‌اند. به نظرم گروه ما گروه مرگ است ولی ما هم شناخت خوبی از حریفانمان داریم و با آنالیز کامل آنها وارد مسابقات خواهیم شد.

وی درباره جدایی هاشم‌زاده مربی گیتی پسند و ادامه همکاری وی با تیم ملی فوتسال هم خاطرنشان کرد: چون تیم ملی به هاشم‌زاده نیاز داشت، قرار شد وی در خدمت تیم ملی باشد. خیلی دوست داشتم هاشم‌زاده در گیتی پسند بماند که امیدارم شرایط همکاری‌اش با ما بعد از جام باشگاه‌های آسیا فراهم شود.

سرمربی گیتی پسند در پایان در خصوص احتمال جدایی حسین طیبی از این تیم بعد از مسابقات جام باشگاه‌ها، تصریح کرد: طیبی در تست پزشکی باشگاه نوریل روسیه شرکت کرده است و طبق قراری که گذاشتیم به احتمال 95 درصد از تیم ما جدا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه بازی‌های گیتی پسند ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به ترتیب زیر است:

* گیتی‌پسند ایران - السد قطر، سه‌شنبه، 5 شهریور، ساعت 10
* گیتی‌پسند ایران - جی اچ بانک تایلند، چهارشنبه، 6 شهریور، ساعت 10
* گیتی‌پسند ایران - آردوس ازبکستان، پنجشنبه، 7 شهریور، ساعت 12

ساعت بازی‌ها به وقت ایران است و تمام بازی‌ها در ورزشگاه اوشن برگزار خواهد شد.