بازیکن تیم ملی بسکتبال با اشاره یه پیشنهاد مسئولان ماهان برای همراهی این تیم در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا به عنوان یار کمکی گفت: تمام صحبت‌ها فقط در مورد این مسابقات بود. در مورد ماندگاری در این تیم و حضور در لیگ برتر هیچ صحبتی نداشتیم اما بعید هم نیست چنین اتفاقی بیفتد.

حامد آفاق در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه چند روز پیش در مورد حضور در تیم بسکتبال ماهان برای همراهی این تیم در مسابقات باشگاه‌های آسیا صحبت‌هایی را با مسئولان این تیم داشت، اظهارداشت: اولین باری که سرمربی ماهان در این مورد با من صحبت کرد به دلیل مشکلات شخصی که داشتم با آن مخالفت کردم اما طی چند روز گذشته به این مشکلات رسیدگی کردم بنابراین دیگر دغدغه‌ای ندارم و می‌توانم با ماهان در مسابقات شرکت کنم.

وی تصریح کرد: برای مشخص شدن وضعیتم و نهایی شدن حضورم در تیم ماهان منتظر تماس مسئولان این تیم هستم. البته روز گذشته سرمربی ماهان با من تماس داشت که نتوانستم به آن پاسخ بدهم بعد از آن هم به با او تماس گرفتم اما موفق به صحبت نشدم.

این ملی‌پوش بسکتبال که سال گذشته با پتروشیمی در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کرد، یادآور شد: قراردادم با پتروشیمی یک ساله بود که تمام شد بنابراین مشکلی بابت حضور در تیم ماهان یا هر تیم دیگری و مسائلی مانند گرفتن رضایت نامه ندارم. هر چند که مسئولان ماهان با پتروشیمی هم نامه نگاری‌های لازم را انجام داده‌اند.

"با توجه به اتمام قرارداد شما با تیم پتروشیمی امکان دارد که حضورتان در تیم ماهان به عنوان یار کمکی، حضور ثابت در این تیم جهت شرکت در لیگ برتر 92 را به همراه داشته باشد"؟، آفاق در پاسخ به این پرسش گفت: فعلا صحبت‌هایی که شده در مورد حضور در باشگاه‌های آسیا به عنوان یار کمکی بوده است. در مورد حضور در لیگ برتر با این تیم صحبتی نشده اما بعید هم نیست که چنین اتفاقی بیفتد.

حامد آفاق تاکید کرد: به غیر از پیشنهاد ماهان برای مسابقات باشگاه‌های آسیا هیچ پیشنهاد دیگری حتی برای لیگ 92 نداشتم. فدراسیون هنوز تکلیف تیم‌ها را در مورد سهمیه‌های ملی و اینکه هر تیم مجاز به در اختیار چه بازیکنانی است را مشخص نکرده است. به همین دلیل هم نقل و انتقالات و حتی پیشنهادهای آنها هنوز به طور جدی آغاز نشده است.

به گزارش مهر، مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا از 21 شهریورماه آغاز می‌شود.