اراک - خبرگزاری مهر: رئیس زندان شهرستان ساوه از آزادی 2 زندانی جرایم غیر عمد در زندان شهرستان ساوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام اسماعيلي گفت: با هماهنگی به عمل آمده با مسئولین قضایی و کمک و مساعدت انجمن حمایت از زندانيان این شهرستان این امر میسر شد.

وی بیان کرد: این مهم با اختصاص مبلغ دو میلیون ريال 200 هزار تومان از اعتبارات انجمن حمایت از زندانيان زمینه آزادی محقق شد.

اسماعيلي خاطرنشان ساخت: این گونه اقدامات تأثیرات مهمی در تحقق سیاستهای کاهش جمعیت کیفری دستگاه قضایی کشور و همچنین تبلیغ و گسترش فرهنگ ایثار و گذشت  در مسير آزاد سازي زندانيان جرايم غير عمد در جامعه خواهد داشت.

چاه اصلی نراق تجهیز و راه اندازی شد

مدیر امور آب و فاضلاب دلیجان گفت: الکترو پمپ شناور چاه اصلی شهر نراق که دچار نقص فنی شده بود در کمترین زمان ممکن تجهیز و وارد مدار بهره برداری شد.

مهندس عباس قلی پور فاضلی هزینه راه اندازی مجدد این چاه را بیست میلیون ریال اعلام نمود و افزود: عملیات تعویض، نصب و تجهیز مجدد این چاه در کمترین زمان ممکن انجام شد و مردم شهر با حداقل زمان قطع آب مواجه شدند.

سامانه تله متری شهرهای مامونیه،زاویه وپرندک به بهره برداری رسید

 به منظور افزایش ضریب اطمینان شبکه و تنظیم مناسب فشار در نقاط شبکه و ارتفاع آب در مخازن و در نتیجه تامین به موقع و مناسب آب مصرف کنندگان ، جلوگیری از سر ریز و به هدر رفتن آب مخازن  ، افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها، شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی نسبت به راه اندازی وبهره برداری از سیستم تله متری شهرهای مامونیه ،زاویه وپرندک اقدام نمود.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اعلام خبر فوق افزود: با بهره برداری از سیستم تله متری در شهر های مامونیه،زاویه وپرندک علاوه بر اینکه کمک قابل توجهی به کاهش هزینه های جاری ،تعمیرات و نگهداری تاسیسات و همچنین انرژی و نیروی انسانی می شود ، ضریب اطمینان در تاسیسات آب و فاضلاب افزایش می یابد.

عباس آنالویی ضمن اشاره درادامه افزود: این سامانه با قابلیت هشدارسرریز مخازن و در نتیجه جلوگیری از  هدر روی آب ناشی از سر ریز مخازن نقش به سزایی در راستای مصرف بهینه آب ایفا می کند.

 تودیع و معارفه رئیس بهزیستی شهرستان شازند

باحضور فرماندار شهرستان شازند،مدیرکل بهزیستی استان مرکزی،کارکنان اداره بهزیستی شهرستان وتعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی آیین تودیع و معارفه رئیس بهزیستی شازند انجام شد.

رضا ربيعي مدير كل بهزيستي استان مركزي درحاشيه اين مراسم گفت: سعی می‌کنیم با تلاش همت و یاری همه همکاران در بهزیستی از میزان حمایت کاسته و بر میزان توانمندی و توانمندسازی جامعه هدف بیفزاییم.

گفتنی است در این مراسم محمدباباخاني به سمت سرپرست اداره بهزيستي  شهرستان شازند منصوب واز زحمات ملكي رياست اسبق تجليل وقدرداني شد.