تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: من برای قهرمان شدن به تیم تراکتورسازی آمده ام چون می دانم که انتظار از این تیم بالا است.

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم در شرایط خوبی قرار دارد و بازیکنان خود را برای دیدار با سایپا آماده می کنند.

وی افزود: دیدار با سایپا یک بازی خانگی برای ما است و باید تلاش کنیم تا سه امتیاز را در خانه نگه داریم.

جلالی با بیان اینکه وضعیت خط دفاعی تیم تراکتورسازی بهتر از قبل شده، گفت: ما در دو بازی قبلی برابر مس و فجر دروازه مان بسته ماند و در خط دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

سرمربی تراکتورسازان یادآور شد: در خصوص رد و بدل شدن توپ بین بازیکنان نیز پیشرفت داشته ایم و بازیکنان در حفظ توپ هماهنگ تر عمل می کنند.

وی تنها ایراد فعلی تیمش را گل نزدن دانست و گفت: فعلا هم در دفاع و هم خط هافبک خوب عمل می کنیم اما باید در خط حمله و گل زدن نیز به خوبی دیگر خطوط باشیم، ما در تمرینات بیشتر روی کارهای تهاجمی تمرکز کرده ایم تا این نقیصه را برطرف کنیم.

جلالی با اشاره به اینکه تیم تراکتورسازی یک تیم متوسط نیست، تصریح کرد: من قبل از آمدن به تبریز می دانستم که کجا می روم و با چه تیمی کار خواهم کرد، تراکتورسازی تیم متوسطی نیست و انتظارها از این تیم بالاست.

وی ادامه داد: اگر می خواستم تیم تحت هدایت من در پایان فصل چهارم یا پنجم شود، هرگز به تراکتورسازی نمی آمدم و تیم متوسطی را تحویل می گرفتم.

سرمربی سرخپوشان تبریز خاطرنشان کرد: من به هواداران اعلام می کنم که برای قهرمان شدن به همراه تراکتورسازی به تبریز آمده ام و تلاش من نیز برای رسیدن به این هدف بزرگ است.

وی افزود: امیدوارم با همکاری مجموعه باشگاه و حمایت هواداران بتوانیم در دیدارهای بعدی نتایج خوبی گرفته و در جمع بالانشینان جدول قرار بگیریم.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز هم اکنون از شش دیدار خود صاحب 9 امتیاز شده است. این تیم در تنها دو بار در خانه به میدان رفته و چهار میهمانی داشته است. سرخپوشان تبریزی در هفته هفتم لیگ برتر میزبان حریف همسایه جدولی و هم امتیاز سایپا خواهند بود.