"فرهاد نفرزاده" از کسب پیروزی مقابل ژاپن در رقابتهای قهرمانی زیر 21 سال جهان در ترکیه ابراز رضایت و از همه بازیکنان تیم تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال جوانان ایران یکشنبه شب در سه ست پیاپی با نتایج 28 بر 26، 29 بر 27 و 25 بر 18 مقابل ژاپن به برتری رسید. این تیم در دیدارهای گذشته به ترتیب مقابل استونی و آرژانتین به برتری رسیده بود. این رقابتها در ترکیه در حال برگزاری است.

"فرهاد نفرزاده" در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: برای اینکه قهرمان سال گذشته آسیا را شکست دادیم خیلی خوشحالیم. آنها تیم خوبی هستند که مربی خیلی خوبی را هم در اختیار دارند. ما این موضوع را می‌دانستیم و برای همین انتظار یک بازی دشوار را داشتیم.

سرمربی تیم جوانان افزود: ژاپن مبارزه می‌کند. آنها هرگز از مبارزه دست نکشیدند. می‌خواهم از همه بازیکنانم تشکر کنم و همچنین هواداران که در این پیروزی مشارکت داشتند. تمامی مسابقات ایران در رقابتهای جهانی از اهمیت بالایی برخوردار است و ما خوشحالیم که سه بازی پیاپی را با پیروزی پشت سر گذشته ایم.

"جواد حسین آبادی"، کاپیتان تیم ایران هم اظهار داشت: تا به حال با سه تیم از سه قاره مختلف بازی کرده ایم. البته این برای ما مشکل بود چون آنها با شیوه‌های متفاوتی بازی می‌کردند و ما می‌بایست بازی خود را تغییر می‌دادیم. از اینکه مقابل تیم قدرتمند ژاپن به برتری رسیده‌ایم خوشحالیم.