قم - خبرگزاری مهر: مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی استان قم با رقابت در دو رده سنی پایان یافت و برترین ها توسط هیئت دوچرخه سواری قم تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، برترين‌هاي مسابقات دوچرخه سواري كوهستان قهرماني استان قم در پايان جدال مدعيان كسب عناوين برتر در حالی معرفي شدند که رقابت ها در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برنامه ریزی و در سطح بسیار بالایی برگزار شد.

بر اساس برنامه ریزی کمیته مسابقات هیئت دوچرخه سواری استان قم، این دوره از رقابت‌ها در كوهستان منطقه شهيد زين الدين قم برگزار شد و مسابقه رده سني جوانان در دو مرحله پنج كيلومتري و رده سني بزرگسالان در دو مرحله چهار كيلومتري به انجام رسيد.

چهره‌هایی که پیش از این در دوچرخه سواری کوهستان قم فعال بودند به اضافه نفراتی که جدیدا وارد این رشته ورزشی شده اند و قابلیت نشان دادن توانایی و استعداد این رشته را دارند، در پیکارهای قهرمانی دوچرخه سواری کوهستان قم با یکدیگر رقابت کردند و در نهایت نفرات اول تا سوم هر دو رده سنی جوانان و بزرسگالان کوهستان قم معرفی شدند.

با توجه به اینکه این رقابت‌ها با عنوان قهرمانی قم برگزار می‌شد، محدودیتی برای هیچ یک از رکابزنان علاقمند و توانای دوچرخه سواری قرار داده نشده بود و تمام دوچرخه سواران رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان مجوز حضور در این دوره از پیکارها را داشتند.

این در حالی است که هیئت دوچرخه سواری استان قم مسابقات استانی را یک فرصت برای شناسایی رکابزنان آماده و ارزیابی شرایط دوچرخه سواران استان به منظور تشکیل تیم‌هایی قوی برای حضور در پیکارهای لیگ دسته اول دوچرخه سواری کشور و همچنین رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی کشور در نظر گرفته بود.

برترین های رده جوانان مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی استان قم:
مقام نخست: مجتبی رئیس الذاکری
مقام دوم: محمد صادق رمضانی
مقام سوم: حمید مهدیان

برترین های رده بزرگسالان مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی استان قم:
مقام نخست: حامد هاشم پور
مقام دوم: حامد عابدینی
مقام سوم: علی خداپرست

لازم به ذکر است: در پایان مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی استان قم، در حضور مسئولان هیئت دوچرخه سواری قم و عوامل برگزاری این پیکارها، با تقدیم جوایز و هدایایی از نفرات اول تا سوم و تمامی شرکت کنندگان در مسابقه قدردانی شد.