شیراز – خبرگزاری مهر: مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: طی هشت سال گذشته مسئولین استان فارس کمتر از یک میلیارد تومان به تیم فجر کمک کرده اند.

جعفر جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه مسئولین استان فارس مقصر اصلی نتیجه گیری ضعیف تیم فجر شهید سپاسی هستند، افزود: تاکنون چنین مدیریت ورزشی ضعیفی در هیچ کجای کشور سابقه نداشته که ما در استان فارس طی چند سال گذشته آن را تجربه کرده ایم.

وی تصریح کرد: در حالیکه دولت به بسیاری از تیم های ورزشی به گونه های مختلف کمک می کند طی چندین سال گذشته مدیریت ورزشی استان فارس علاقه ای به کمک به تیم فجر سپاسی نداشته و در اصل به فوتبال استان فارس نداشته اند.

مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه اگر مسئولین فوتبال استان و تربیت بدنی توجه ای اندک به وضعیت تیم ها داشتند امروز شاهد حضور یک تیم از شیراز در لیگ برتر نبودیم یادآور شد: تیم فجر به دسته یک سقوط کرد که با همت و همدلی مسئولین باشگاه و مردم شیراز به لیگ برتر بازگشت اما شاهدیم که تیم باسابقه برق نیز نتوانست به لیگ برتر باز گردد و امروز باید در دسته های پایین تر بازی کند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری حتی یک لیوان آب هم به باشگاه فجر کمک نشده تاکید کرد: باز هم قول مسئولین به جایی نرسید و ما باید باشگاه را رها سازیم و تنها برای فراهم کردن پول تلاش کنیم.

مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز افزود: سال قبل قول کمک 1.5 میلیارد تومانی را به ما دادند که تنها 300 میلیون تومان آن محقق شد اما امسال هیچگونه کمکی از مسئولین ورزشی فارس به باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز نشده است.

جعفری در خصوص وضعیت تیم نیز افزود: خوشبختانه بازیکنان و سرمربی تیم به خوبی با یکدیگر هماهنگ هستند و موفق شدند طی دو بازی اخیر نتایج خوبی را کسب کنند.

وی تصریح کرد: تیم فجر مثل سال های گذشته برای به دست آوردن رده های بالای جدول می جنگد اما باید به داشته های تیم نیز توجه شود و متناسب با آنها تصمیم گیری کرد.