سمنان - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان سمنان با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی امانتی الهی و گران‏بهاست که باید به نحو احسن و شایسته به سر منزل مقصود برسد، گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردها و اصلاح عملکرد مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن سعدالدین صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل فرمانداری سمنان هفته دولت را فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی، اصلاح عملکرد مسئولان و ارائه فعالیت‌‏ها و ارزیابی عملکرد در عرصه خدمت‏‌رسانی به مردم دانست.

مسئولان در مسير خدمت به مردم حركت كنند

فرماندار شهرستان سمنان اظهار كرد: خدمات رساني در شهرها و مناطق محروم هر چند قابل توجه است اما بايد ادامه داشته باشد تا در سايه همت مردم، دولتمردان نيز بتوانند زمينه تحقق حماسه اقتصادي را در كشور فراهم كنند.

سعدالدین اضافه كرد: شهيدان باهنر و رجايي الگوهاي عيني خدمتگذاري صادقانه به ملت بودند بنابراين همه مسئولان بايد با ادامه دادن راه آنها كه پيروي از ولايت فقيه و خدمتگذاري به مردم است، در مسير خدمت به مردم حركت كنند.

وی گفت: صداقت و مردمي بودن رمز ماندگاري شهيدان رجايي و باهنر در قلوب مردم است و اين وظيفه ما را در راه تلاش براي ادامه دادن راه آنها سنگين تر مي كند.

سعدالدین حرکت در مسیر اجرای منویات مقام معظم رهبری را عامل اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان دانست.

افتتاح بیش از 60  پروژه عمراني، توليدي، خدماتي در سمنان

فرماندار شهرستان سمنان از بهره برداري ۶۳ پروژه عمراني، توليدي، خدماتي و ... به مناسبت هفته دولت در اين شهرستان خبر داد و گفت: اين پروژه ها با بيش از ۴۴۰ ميليارد و ۶۲۰ ميليون ريال اجرا شده است.

سعدالدین افزود: همزمان با افتتاح اين طرحها كلنگ اجراي سه طرح ديگر با هزينه ۱۲۹ ميليارد و ۶۴۵ ميليون ريال در شهرستان سمنان به زمين زده شد.

وی، بهره برداري از طرحهاي خدمات شهري با ۲۰۰ ميليارد ريال هزينه، ساماندهي ورودي سوكان و زيرگذر دانشگاه با ۳۶ ميليارد ريال، پنج طرح كشاورزي با ۱۹ ميليارد ريال، اصلاح پست برق ۴۰۰ كيلوولت آهوان با ۱۰۰ ميليارد ريال، ايجاد ۱۲ غرفه عرضه محصولات كشاورزي در مسكن مهر با يك ميليارد و ۶۹۰ ميليون ريال سه واحد آموزشي با ۲۰ ميليارد ريال را از مهمترين طرحهاي افتتاح شده به مناسبت هفته دولت در شهرستان سمنان بيان كرد.

هفته دولت نماد پایمردی و دلاوری بزرگ‌ مردان عرصه مجاهدت است

فرماندار شهرستان سمنان با بیان اینکه محرومیت‌ زدایی و ارائه خدمت صادقانه به مردم یکی از اصول اصلی کار است، افزود: فعالیت‌ها و خدمات باید ارزشی و همراه با تبلیغات باشد.

سعدالدین حضور در صحنه، افزایش شاخص‌های خدماتی و اتحاد را از رمزهای موفقیت در برابر دشمنان بیان کرد و گفت: رضایت مردم از کار دولت، حربه‌ها و ترفندهای شوم دشمنان را خنثی می‌کند.

وی افزود: از آنجا که نظام جمهوری اسلامی نشات گرفته از اسلام محمدی است لذا نگاه به دولت نیز به عقاید و منش رسول اکرم در ابتدای تشکیل حکومت اسلامی بر می گردد.

این مسئول، سربلندی ایران اسلامی را وابسته به اثبات کارآمدی نظام اسلامی دانست و بیان داشت: مدیران لایق، کاردان، دیندار و امین برای سربلندی ایران اسلامی و اثبات کارآمدی نظام دینی سر از پا نمی‌شناسند و با مجاهدت مستمر در راستای تحقق آرمان‎های ارزشمند امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت تبیین عملکرد دولت برای مردم گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی از خدمات انجام شده از سوی دولت و نظام در عرصه‌های مختلف به مردم است.