شیراز – خبرگزاری مهر: استاندار فارس گفت: پیمانکار ورزشگاه حافظیه باید چمن ورزشگاه را سالم و بدون مشکل تحویل اداره کل ورزش و جوانان فارس دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین صادق عابدین بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح پروژه های هفته دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه حافظیه یادآور شد: چند سال پیش وضعیت چمن ورزشگاه حافظیه به گونه ای بود که همگان این وضعیت را به تمسخر گرفته بودند.

وی تصریح کرد: در این زمان بود که اعتباری را برای ترمیم این ورزشگاه اختصاص دادیم و پیمانکاری  برای این مجموعه مشخص شد و چندین مرتبه نیز خود من از وضعیت مرمت و بازسازی ورزشگاه بازدید کردم.

استاندار فارس افزود:پس از پخش شدن تصاویری از تخریب شدن زمین چمن ورزشگاه، مدیر کل ورزش و جوانان فارس را احضار کردم و او آبیاری زمین چمن در زیر نور آفتاب را دلیل خرابی چمن بیان کرد.

صادق عابدین با اشاره به اینکه پیمانکار مکلف است چمن را سالم به اداره کل ورزش و جوانان تحویل دهد، گفت: طبق قرار داد، پیمانکار باید یکسال زمین چمن را نگهداری کند و سپس آن را تحویل دهد که البته زمان یکسال آن به اتمام نرسیده است.

استاندار فارس تاکید کرد: پیمانکار مکلف است که زمین چمن را ترمیم و آن را بدون مشکل تحویل ورزش و جوانان فارس دهد.

انتخابات هیئت فوتبال فارس تایید نشده است

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص وضعیت هیئت فوتبال فارس نیز گفت: این انتخابات تایید نشده  و در این میان معاونت ورزش وزارت ورزش و جوانان کوتاهی کرده است.

صادق عابدین افزود:از طرفی فدراسیون فوتبال بنا به دلایلی تمکین نمی کند در حالیکه وزارت ورزش و جوانان وجود تقلب در انتخابات هیئت فوتبال فارس را تایید کرده است.

استاندار فارس تاکید کرد: انتخابات هیئت فوتبال استان فارس باید برگزار شود.