دیر - خبرگزاری مهر: چند طرح عمرانی در چهارمین روز از هفته دولت در شهرستان دیر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، چند پروژه برق‌رسانی در شهرستان دیر به بهره‌برداری رسید که می‌توان به راه‌اندازی شبکه‌های روشنایی شهر دیر اشاره کرد.

مدیربرق شهرستان دیر ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های برق رسانی شهرستان دیر گفت: بیش از 19 هزار نفر در شهرستان دیر مشترک برق هستند که تلاش ما بر این است که برق پایدار و مطمئن را به این مشترکان ارائه دهیم.

عبدالرسول بوستانی در ارتباط با پروژه راه‌اندازی روشنایی شهر دیر نیز بیان داشت: 80 پایه روشنایی در این پروژه استفاده شده است که 1.5 میلیارد اعتبار بدین منظور هزینه شده است.

وی ادامه داد: افتتاح هشت پروژه برق رسانی که شامل نصب ترانس و تقویت شبکه های برق رسانی به شهرها و روستاهای این شهرستان است از دیگر پروژه‌هایی است که امروز به بهره‌برداری رسیدند.

ساختمان دهیاری لمبدان بالایی دیر به بهره‌برداری رسید

بخشدار مرکزی دیر در ائین افتتاح ساختمان دهیاری لمبدان بالایی دیر به مشخصات این ساختمان اشاره کرد و افزود: این ساختمان با اعتباری بالغ بر 45 میلیون تومان ساخته شده است که دارای زیربنای 300 مترمربع است.

محمدفخرایی به نقش بسیار مهم دهیاری‌ها در زدودن چهره محرومیت از روستاها اشاره کرد و افزود: تلاش ما ارائه خدمات بیشتر و بهتر به روستاها است که امیدواریم به این مهم دست یابیم.

وی در ادامه با اشاره به تلاش دولت در برطرف‌کردن محرومیت‌ها از روستا و ایجاد آبادانی و رونق افتصادی در روستاها اشاره کرد و بیان داشت: روستاها در تولید نقش مهمی دارند وباید به توسعه روستاها کمک کنیم.

کارمندان نمونه ادارات شهرستان دیر تجلیل شدند

به مناسبت هفته دولت، در آئینی با حضور مسئولان کارمندان نمونه شهرستان با لوح سپاس، تندیس و کارت هدیه مورد تجلیل قرارگرفتند.

امام جمعه دیر در آئین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان دیر گفت: خدمتگزاری نعمت بسیاربزرگی است که نباید از آن ملول و دلتنگ شد.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: هر خدمتگزاری که بیشتربه مردم خدمت کند، نزد پروردگار محبوب تراست که کارمندان باید قدراین نعمت و خدمتگزاری را بدانند.

فرماندار دیر نیز در این آیین گفت: نظام اسلامی مبتنی برانگیزه های دینی وبرمدار ولایت فقیه استواراست.

علی بحرانی اضافه کرد:هر کس در نظام اسلامی کوچک ترین خدمتی در راستای پیشرفت جامعه وبرای خدمت به مردم کند مرضی رضایت خداوند قرارمی گیرد. تلاش وکوشش یک حرکت جمعی است که منجربه توسعه شهرستان می شود.

وی افزود: اکنون شهرستان دیر درتوسعه وپیشرفت جایگاه مناسبی پیداکرده است که این جایگاه بواسطه تلاش مسئولان وکارمندان است.

فرماندار شهرستان دیر ادامه داد: انتخاب مسئولان و کارمندان نمونه براساس ارزیابی مستقل استان و شهرستان بوده است.

دیدار مسئولان شهرستان دیر از مددجویان کمیته امداد

در ادامه برنامه‌های روز چهارم هفته دولت، مسئولان شهرستان دیر با حضور در روستای الی شمالی از خانواده تحت پوشش کمیته امداد بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودهای آنها قرار گرفتند.

فرماندار دیر در این برنامه گفت: طرح شهید رجایی یکی از طرح های ماندگار دولت شهید رجایی است که تاکنون خدمات خوبی به افراد تحت پوشش انجام داده است.

علی بحرانی افزود: انشاء الله خداوند توفیق خدمتگزاری به ما عطا کند در هر پستی   که هستیم  به عنوان رهرو شهدا وخدمتگزار این ملت عزیز و شریفی باشیم که سرمایه شان را برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و برای پیروی از ولایت کف دست گرفته اند و با اخلاص تمام در صحنه های مختلف جامعه حضور دارند.

وی گفت: از خدا می خواهیم که به آبروی شهدا و به میمنت این ایام همه ما خدمتگزاران را در این مسیر هدایت کند و انشاءالله توفیق خدمت‌گزاری بیش از این عنایت کند.

مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان دیر نیز ضمن گرامیداشت هفته دولت و تقدیرو تشکر از حضور مدیران ادارت دیّر در این بازدید گفت: کمیته امداد دیر افراد طرح شهید رجایی بیش از 600 خانوار با جمعیتی بالغ بر یک هزار و 500 نفر را تحت پوشش خود قرارداده است.

محمد پورسالم هدف از سرکشی به این خانواده تحت پوشش کمیته امداد را یاد کردن از شهیدان رجایی و باهنر  دانست و بیان داشت: از سال91 تا 6ماهه اول سال92 بیش از  پنج میلیارد و450میلیون ریال مستمری طرح شهید رجایی به خانوار های تحت پوشش پرداخت شده است.