خرم آباد - خبرگزاری مهر: دبیر کمیته علمی و پژوهشی بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در لرستان از اعلام عناوین 20 مقاله این اجلاس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم متقی نیا عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در اطلاعیه ای که بر روی خروجی سایت اطلاع رسانی اجلاس سراسری نماز قرار گرفت عناوین و اسامی پدیده آورندگان 20 مقاله برتر بیست و دومین اجلاس سراسری نماز اعلام شد.

وی ادامه داد: در این راستا در محور "نماز و سبك زندگی" چهار مقاله، در محور "نماز و سلامت اقتصادی" پنج مقاله و در محور "سبك زندگی و اقتصاد سالم" 6 مقاله عنوان برتر را از آن خود کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد بیان داشت: همچنین در محور "نماز و كاهش آسیب های اقتصادی" چهار مقاله و در بخش مقالات آزاد مرتبط با نماز یک مقاله حائز عنوان برتر شدند.

حجت الاسلام متقی نیا یادآور شد: این در حالیست که هزار و 586 مقاله به دبیرخانه بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در لرستان ارسال شده بود.

وی ادامه داد: از این تعداد هزار و 197 مقاله در محور نماز و سبک زندگی، 149 مقاله در محور نماز و سلامت اقتصادی، 81 مقاله حول محور سبک زندگی و اقتصاد سالم، 105 مقاله حول محور نماز و کاهش آسیب های اقتصادی و 54 مقاله هم شامل موضوعات آزاد مرتبط با نماز ارسال شده بود.

بنابر این گزارش بیست و دومین اجلاس سراسری نماز تحت عنوان "نماز و سبک زندگی با رویکرد اقتصادی" در روزهای 13 و 14 شهریورماه سالجاری در خرم آباد برگزار می شود.