زمان برگزاري دومين جشنواره بين المللي فيلمسازان مستقل "افق نو" به تعويق افتاد.

به گزارش خبرگزاری مهر، برگزاري دومین جشنواره فیلمسازان مستقل "افق نو" كه قرار بود از 12 تا 16 شهريور ماه جاري در تهران برگزار شود به زمان ديگري موكول شد.

در اين خبرعنوان شد: زمان قطعي برگزاري جشنواره فيلمسازان مستقل متعاقبا اعلام مي شود.

از جمله دلایل برگزار نشدن به موقع این جشنواره می توان به نياز به زمان بيشتر براي هماهنگي مهمانان خارجي جشنواره و كنفرانس فيلمسازان مستقل، استقبال فيلمسازان داخلي و تداوم دريافت آثار و تقاضاي بسياري ازمراكز فيلمسازي براي تمديد مهلت دريافت آثار و... اشاره کرد.

دومين جشنواره بين المللي فيلمسازان مستقل "افق نو" قرار بود با موضوعاتي چون "جنبش وال استریت"، "بیداری اسلامی"، "بیداری جهانی"، " نقش لابی های در بحران کنونی آمریکا و اروپا "، "قدرت و نفوذ لابی‌های در غرب "، "بحران اقتصادی در اروپا و آمریکا "، "مقاومت علیه اشغال و مداخله غیرقانونی"، "جنبش های ضد جنگ"، "اسلام هراسی و ایران هراسی"، "جهان مدرن و عدالت پایدار"، "جهانی به دور از تروریسم و سلاح های هسته ای"، "جریان های تکفیری و تروریستی"، "فلسطین- مقاومت و ظلم ستیزی"، "هاليوود،"، "به تصویر کشاندن شیطان"، "خشونت "، "تروریسم در هالیوود"، "11 سپتامبر و هالیوود" به دبيري نادر طالب زاده در تهران برگزار شود.