معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر این سازمان توجه ویژه‌ای به بحث ورزش دارد، گفت: در دو سال اخیر تیمهای والیبال، فوتسال و شنا که در بخش دختران و پسران تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نفریه صبح چهارشنبه در حاشیه مراسم استقبال از فوتبالیست‌های بهزیستی که در مسابقات جام جهانی کودک در کرواسی توانستند در دو رده سنی زیر 16 سال و زیر 17 سال مقام نخست را کسب کنند اظهار داشت: در حال حاضر سازمان بهزیستی توجه ویژه‌ای را به مقوله ورزش دارد و در این راستا از تمام ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: با تأکید رئیس سازمان بهزیستی کشور توجه ویژه‌ای به بحث ورزش در این سازمان شده است که در دو سال اخیر در رشته‌های مختلف و در سنین مختلف مقام‌های خوبی کسب شده است.

نفریه خاطرنشان کرد: مسابقات فوتسال جام جهانی کوچک در کرواسی فرصت خوبی برای فرزندان تحت پوشش بهزیستی بود تا با تیم‌های مطرح در این مسابقات بازی کنند و این در حالی بود که سازمان بهزیستی در دو رده سنی زیر 16 و 17 سال دو تیم فوتسال اعلام کرده بود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: دو تیم زیر 16 و 17 سال نتایج قابل قبولی را در مسابقات جام جهانی کوچک در کرواسی به دست آوردند و توانستند در هر دو مقطع قهرمان مسابقات شوند.

وی در ادامه از فدراسیون فوتبال خواست حمایت بیشتری را از سازمان بهزیستی در بخش ورزش و بویژه فرزندان تحت پوشش این سازمان داشته باشند چرا که سرمایه‌گذاری در ورزش می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه هدف بهزیستی را مرتفع سازد و در واقع یکی از راه‌های توانمند‌سازی ورزش است.