مربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که تیم استقلال صنعتی خوزستان سال اول خود را در لیگ برتر سپری می‌کند، تاکید کرد: نباید به صرف تازه وارد بودن این تیم را ضعیف دانست چرا که این تیم بازیکنان با تجربه زیادی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، کریم بوستانی، در خصوص شرایط این تیم برای دیدار مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیمی‌مان خوب است. به هر حال بازی‌های خارج از خانه سختی خاص خود را دارد اما ان‌شاءالله با تلاش و همدلی بچه‌ها بتوانیم به 3 امتیاز این بازی هم برسیم.

وی ادامه داد: تیم استقلال خوزستان امسال اولین حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند ولی این تیم در عین حال، بازیکنان بزرگ و باتجربه‌ای دارد. با این وجود سعی ما گرفتن 3 امتیاز این بازی است که امیدواریم حاصل شود.

مربی تیم استقلال در مورد تعویق 48 ساعتی این بازی از سوی سازمان لیگ نیز تصریح کرد: ما برای بازی مقابل راه‌آهن هم درخواست تعویق یک روزه بازی را داده بودیم چون نماینده فوتبال ایران هستیم و بعد از بازی سنگین مقابل نماینده تایلند، زمان کافی نداشتیم. فکر می‌کنم موفقیت استقلال در آسیا، به نام تمام فوتبال ایران خواهد بود و اگر این بازی هم به تعویق نمی‌افتاد به تیم ما ظلم می‌شد چون هر 3 روز یکبار باید بازی می‌کردیم در حالی که خیلی از تیم‌ها هر 7 روز یکبار بازی دارند!

بوستانی همچنین تصریح کرد: اهواز شهر دوم استقلال است و امیدوارم در بازی با استقلال خوزستان هم حمایت تماشاگران خوب اهوازی را با خود داشته باشیم.