در حالی که قرار بود امتیاز تیم فوتسال شهرداری تبریز به "شیرین عسل" واگذار شود، این تیم در آستانه واگذاری به شرکت "آمیکو" قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از محرز شدن بحث تبانی تیم فوتبال شهرداری در صعود به لیگ برتر، شهردار تبریز در اقدامی غیر منتظره ورزش قهرمانی این سازمان را منحل و اعلام کرد دیگر در ورزش قهرمانی تیمداری نخواهد کرد.

پس از این اقدام بود که بحث واگذاری تیم فوتسال شهرداری سر زبان‌ها افتاد. با وجود اینکه تا شروع لیگ برتر فوتسال کمتر از شش روز دیگر باقی مانده است، هنوز تکلیف شهرداری مشخص نشده است. دو هفته پیش سید رضا افتخاری در نشست خبری اعلام کرد شرکت شیرین عسل خریدار قطعی امتیاز فوتسال شهرداری است.

با این حال چند روز بعد افتخاری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت که شهرداری از فروش امتیاز خود منصرف شده است و شهردار جدید این شهر قصد دارد در لیگ برتر فوتسال تیمداری کند. به این ترتیب واگذاری امتیاز این تیم منتفی است.

آخرین اخبار از شهر تبریز حاکی است که تیم فوتسال شهرداری تبریز مشتری جدیدی پیدا کرده است و به احتمال زیاد این تیم تا امروز شنبه به یک شرکت دیگر واگذار خواهد شد.

جواد ششگلانی، رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال شهرداری، گفت: من در جریان ریز مسائل باشگاه شهرداری نیستم ولی تا جایی که می‌دانم قرار است امتیاز این تیم را شرکت آمیکو خریداری کند.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه مسئولان شهرداری با شرکت آمیکو مذاکراتی داشتند و امروز شنبه این مذاکرات نهایی خواهد شد.

امتیاز شهرداری در حالی در آستانه واگذاری به شرکت آمیکو است که هفته گذشته امتیاز دو تیم دیگر هم واگذار شده بود. تیم فوتسال صبای قم هفته گذشته و در اقدامی غیر منتظره به شرکت ماهان قم سپرده شد. همچنین تیم گیتی پسند نوین پس از مذاکرات چند هفته‌ای با پرسپولیس مشهد در نهایت امتیاز خود را به زمزم اصفهان واگذار کرد.

لیگ برتر فوتسال ایران از روز چهاردهم شهریورماه و با حضور 14 تیم آغاز خواهد شد.