تیم ملی روسیه که در دو دیدار تدارکاتی قبلی خود برابر ایران مغلوب شده بود، در سومین مسابقه در حالی برابر شاگردان ولاسکو به برتری دست یافت که سرمربی تیم ایران ترکیب جدیدی را آزمایش کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی والیبال روسیه و ایران که خود را برای حضور در مسابقات قاره‌ای خود آماده می‌کنند، شامگاه جمعه سومین بازی تدارکاتی و دوستانه خود را در مسکو برگزار کردند که در پایان این تیم میزبان بود که بعد از دو باخت متوالی، سرانجام طعم برد برابر تیم کشورمان را چشید.

خولیو ولاسکو در این بازی ترکیب متفاوتی را به میدان فرستاد تا بازیکنان را در شرایط جدید نیز بسنجد. مهدی مهدوی، شهرام محمودی، رحمان داودی، آرش کشاورزی، محمد موسوی و مهدی مرندی ترکیب اولیه بازی امروز ایران مقابل روسیه را تشکیل داده بودند. در مقابل روسیه نیز با ترکیب ماکاروف سرگی، نیکولای پاولوف، انیس بیریوکوف، الکسی اسپیریدونوف، آندره اشچف و موزیریسکی به میدان آمد.

روسیه که تلاش زیادی کرده بود برای سومین بازی متوالی نتیجه را واگذار نکند در سه ست متوالی به ترتیب با نتایج 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 23 برابر ایران به برتری دست یافت تا در اردوی برون مرزی مسکو دو پیروزی و یک شکست برابر قهرمان المپیک و لیگ جهانی در پرونده کاری تیم ایران ثبت شود.

تیم ملی والیبال ایران تا روز دهم شهریورماه تمرینات آماده‌سازی خود را در روسیه در دو نوبت صبح و عصر پیگیری خواهد کرد و روز یازدهم شهریور به تهران باز می‌گردد.