جانشین معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه ما یک ارتش علمی و عملی هستیم افزود: اداره اطلاعات ارتش ارتش تحولات سوریه را به طور کامل رصد می کند.

به گزارش خبرنگار مهر امیر سرتیپ رضا خرم طوسی جانشین معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه مراسم 24 و هشتم حرفه ای دانشجویان دانشکده فرماندهی ستاد ارتش در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه تحولات سوریه را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: طبیعی است در ارتش و در اداره اطلاعات ارتش به طور کامل کلیه تحولات جهانی و اوضاع و احوال جهان در حال رصد است، همانطور که در همه دنیا در مراکز راهبردی تحولات جهان رصد می شود ما نیز این تحولات را پیگیری می کنیم.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه دستاوردهای ارتش در آینده نزدیک چه خواهد بود، گفت: همانطور که آقا فرمودند ما یک ارتش علمی و عملی هستیم شاید این فرصتی که در دوران دفاع مقدس برای ما پیش آمده در دنیا کم نظیر باشد لذا با کمک اندیشمندان دانشگاهی به طور کلی هر روز از یک دستاورد جدید رونمایی می کنیم.

امیر خرم طوسی با بیان اینکه دستاوردهای ما تامین کننده وزن ناهمطراز ما در موقعیت جهانی خواهد بود افزود: تمرکز مسئولان ، تولیدات ، متناسب با نیازهای روز را هم در ابعاد دفاعی هم در ابعاد آفندی دنبال می کنیم.