فدراسیون بسکتبال 20 بازیکن را به عنوان سهمیه ملی برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر و فصل نقل و انتقالات این مسابقات معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون بسکتبال در سال جاری عصر امروز شنبه در محل این فدراسیون برگزار شد. مشخص شدن بازیکنان سهمیه ملی یکی از محورهای مورد بحث در این نشست بود. بر این اساس 20 بازیکن به عنوان سهمیه ملی برای شرکت در فصل جدید مسابقات لیگ برتر و نقل و انتقال مربوط به این دوره از مسابقات معرفی شدند.

بازیکنانی که از سوی فدراسیون بسکتبال به عنوان سهمیه ملی برای حضور در لیگ برتر 92 معرفی شدند عبارتند از:

1- صمد نیکخواه‌بهرامی 2- حامد حدادی 3- مهدی کامرانی 4- حامد آفاق 5- اوشین ساهاکیان 6- آرن داوودی 7- حامد سهراب‌نژاد 8- جواد داوری 9- محمد جمشیدی 10- ارسلان کاظمی 11- روزبه ارغوان 12- اصغر کاردوست 13- موسی نبی‌پور 14- محمد حسن‌زاده 15- حامد حسین‌زاده 16- عرفان نساج‌پور 17- بنی کوچوئی 18- یونس لاله‌زاده 19- سامان ویسی 20 – سعید داورپناه

بر اساس مصوبه هیات رئیسه فدراسیون بسکتبال هر یک از تیم‌های لیگ برتری مجاز به در اختیار گرفتن سه بازیکن از فهرست سهمیه‌های ملی هستند. ضمن این که باشگاه‌هایی که از توان مالی زیادی برخوردار نیستند نیز می‌توانند دو بازیکن از این سهمیه را در اختیار بگیرند.