فریدونکنار - خبرگزاری مهر: تیم شهیدبصیر فریدونکنار به عنوان یکی از هفت نماینده مازندران در مسابقات امسال لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه های کشور در هفته چهارم در خانه متحمل دومین شکست خود در رقابتهای این فصل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم شهید بصیرفریدونکنار در هفته چهارم مسابقات لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه های کشور جام خلیج فارس عصر یکشنبه در تالار ورزشی شهدای این شهرستان میزبان تیم هیئت کشتی رستمکلاء دیگر تیم مازندرانی در این رقابتها ودر پایان با نتیجه نزدیک 4 بر 3 مغلوب میهمان خود شد.

در این دیدار که برخلاف دیگر رقابتهای امروز که در هشت وزن برگزار شد، کشتی گیران 50 کیلوگرم دو تیم به علت سر وزن نرسیدند، مسابقه ندادند.

تیم شهید بصیر فریدونکنار که در هفته نخست این رقابتها با قرعه استراحت در گروه دوم مواجهه شده بود، در هفته دوم لیگ در مشهدمقدس برابر تيم گروه ساختماني كفايتي اين شهر نتيجه بازی را  ۶ بر ۲ نتيجه به میزبان خود واگذار كرد.

تیم فریدونکنار در هفته سوم در خانه تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان را شکست داده بود.

تیم هیات کشتی رستمکلا بهشهر نیز با این پیروزی روحیه بخش، موقعیت خود را در بالای جدول رده بندی گروه دوم این رقابتها بهبود بخشید

تیم شهید بصیر فریدونکنار که نخستین تجربه یک تیم از این شهرستان در رقابتهای سطح اول کشتی کشور را تجربه می کند با ترکیبی از بازیکنان جوان وجویای نام در مسابقات این فصل لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه های کشور جام خلیج فارس شرکت کرده است.

تیم شهید بصیر فریدونکنار درگروه دوم این رقابتها با تیم های گروه ساختماني كفايتي مشهد، فولاد ماهان سپاهان اصفهان ودو تیم مازندرانی  هيأت كشتي رستم كلا و شهداي شيرگاه همگروه است.

در رقابتهای امسال ليگ دسته يك كشتي آزاد باشگاه های کشور جام خليج فارس مازندران با هفت تیم حضور دارد