یک فعال بين‌المللي حقوق بشر تاکید کرد:ماجراجويي آمريكا در ارتباط با بحران سوريه را مغاير با قوانين بين‌المللي و داراي عواقب خطرناكي براي تمام منطقه توصيف كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هيثم بوسعيد، معاون وزير خارجه پارلمان بين‌المللي امنيت و صلح و سفير كميسيون بين‌المللي حقوق بشر در لبنان در رأس هيأتي با غضنفر ركن‌آبادي سفير جمهوري اسلامي ايران در لبنان،‌ در محل سفارت كشورمان ديدار كرد.

بوسعيد ماجراجويي آمريكا در ارتباط با بحران سوريه را مغاير با قوانين بين‌المللي و داراي عواقب خطرناكي براي تمام منطقه توصيف كرد.

وي همچنين با اشاره به وجود مستندات استفاده نيروهاي مسلح تروريستي در سوريه از سلاح شيميايي عليه مردم بي‌گناه آن كشور بمنظور بهانه‌تراشي جهت جبران شكست‌هاي اخير خود در صحنه‌هاي نبرد، اين اقدام عير انساني را محكوم نمود.

سفير جمهوري اسلامي ايران نيز تهديد نظامي عليه سوريه ازسوي آمريكا را حمايت مستقيم از جنايات ضدبشري گروه‌هاي تكفيري و مورد انزجار دانست.
ركن‌آبادي ضمن اشاره به مخالفت‌هاي جهاني با حمله به سوريه، تأكيد كرد هرگونه اقدام نسنجيده در اين ارتباط ازسوي آمريكا مي‌تواند آمريكا و رژيم صهيونيستي را وارد باتلاق جديدي كند كه چگونگي خروج از آن نامعلوم خواهد بود.