باشگاه منچستریونایتد در ساعات پایانی مهلت نقل و انتقالات تابستانی مروان فلائینی ستاره بلژیکی باشگاه اورتون را به خدمت گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه منچستریونایتد با قراردادی بلند مدت و با رقم 27.5 میلیون پوند فلائینی را به خدمت گرفت. دیوید مویس سرمربی منچستریونایتد که سال ها در اورتون با فلائینی کار کرده بود این بار او را به اولدترافورد آورد.

مویس در مورد این انتقال گفت: من 5 سال با مروان کار کردم و بسیار خوشحالم که او تصمیم گرفت به منچستریونایتد بپیوندد. او بازیکنی با توانایی های بسیار بالاست و فکر می کنم در یونایتد بسیار موثر باشد.

اما در طرف دیگر فلائینی بعد از قطعی شدن پیوستنش به یونایتد در گفتگو با وب سایت رسمی این باشگاه گفت: از اینکه به منچستریونایتد پیوسته ام بسیار هیجان زده ام. سرمربی این تیم را سال هاست که می شناسم و برای شیوه کار او احترام ویژه ای قائلم. وقتی شانس همکاری دوباره با او را پیدا کردم بدون درنگ پذیرفتم. از همه هواداران و کارکنان باشگاه اورتون برای حمایت ها و کمک هایشان تشکر می کنم. اما بازی برای منچستریونایتد تحقق یک رویاست و امیدوار در آینده در رسیدن این تیم به جام های بیشتر نقش موثری داشته باشم.