قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان می‌گوید رسیدن این تیم به فینال مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در این شرایط و کسب عنوان نایب قهرمانی برای این باشگاه موفقیت بوده است!

محمد حسین عراقی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص نایب قهرمانی تیم فوتسال گیتی پسند در جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: سطح مسابقات واقعا بالا بود؛ حتی بالاتر از جام ملت‌های آسیا. همه تیم‌ها با بازیکنان خوب خارجی وارد مسابقات شده بودند و قابل کتمان نیست که تیم‌های شرق آسیا پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در فوتسال داشته‌اند.

وی با بیان اینکه این موضوع یک زنگ خطر جدی برای فوتسال ایران است، یادآور شد: فوتسال ما به خوابی فرو رفته است که اگر بیدار نشود، به مشکل بر می‌خوریم. قطعا اگر الان فکری به حال فوتسال خودمان نکنیم سال آینده تیم‌های ایرانی در مسابقات جام باشگاه‌ها حتی از گروه خودشان هم بالا نخواهند رفت.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند خاطرنشان کرد: به هر حال تیم ما هم تغییراتی داشت. هم در کادر فنی و هم در میان بازیکنان. قصد توجیه ندارم ولی باید این را هم در نظر گرفت که ما حدود 40 ساعت برای رسیدن به شهر ناگویا در سفر بودیم و درست 24 ساعت قبل از بازی اول به این شهر رسیدیم. علاوه بر این ما در مرحله گروهی سه بازی سنگین انجام دادیم و بلافاصله در نیمه نهایی هم به حریف ژاپنی خوردیم. به این مسائل مصدومیت مهدی جاوید، احمد اسماعیل پور و محمد کشاورز را هم اضافه کنید.

عراقی‌زاده تاکید کرد: با این شرایط رسیدن ما به فینال و کسب عنوان نایب قهرمانی راضی کننده بود. هرچند به خاطر قهرمانی دوره گذشته انتظارات از ما بالا بود.

وی همچنین در خصوص صحبت‌های سید رضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال که به گیتی‌ پسند پیشنهاد داده بود خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی را با خود به جام باشگاه‌ها ببرند، گفت: نیازی به حضور خسوس نبود. شاید اگر وی هم می‌آمد ما در فینال باز هم شکست می‌خوردیم. گیتی پسند کادر فنی خوبی دارد و نمی‌شود گفت به کادر فنی باختیم. امیدوارم خسوس در تیم ملی موفق باشد!

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان روز یکشنبه در فینال مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مقابل تیم چونبوری تایلند شکست خورد و از رسیدن به عنوان قهرمانی چهارمین دوره این مسابقات بازماند.