بجنورد - خبرگزاری مهر: با برگزاری مراسم تحلیف و انتخاب اعضای هیئت رییسه شورا، منتخبان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر بجنورد به صورت رسمی کار خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه آیین تحلیف اعضای شوراهای اسلامی جدید شهر بجنورد و نخستین جلسه شورای چهارم برای انتخاب هیئت رئیسه در سالن اجتماعات استانداری خراسان شمالی برگزار شد و بدین ترتیب منتخبان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر بجنورد به صورت رسمی کار خود را آغاز کردند.

در این مراسم پس از آن که منتخبان شورای اسلامی چهارم با برگزاری آیین سوگند به صورت رسمی به عضویت این شورا در آمدند، نخستین جلسه شورای چهارم با هدف تعیین رییس، نایب رییس، خزانه دار و منشیان چهارمین دوره شورای اسلامی بجنورد برگزار شد.

برای تصدی ریاست شورای اسلامی بجنورد، سیدمحمد لنگری که در دوره سوم نیز رییس شورا بود به همراه مهدی محمدی کاندید شدند که در پایان و پس از رای گیری، محمدی با کسب 10 رای به عنوان رییس شورای اسلامی بجنورد در دوره جدید انتخاب شد.

برای انتخاب نایب رییس چهارمین دوره شورای اسلامی شهر بجنورد نیز رضا فیروزه ای و جمشید گریوانی داوطلب شده بودند و در پایان پس از رای گیری رضا فیروزه ای با کسب 10 رای به عنوان نایب رییس انتخاب شد.

همچنین برای تصدی سمت خزانه داری شورای اسلامی شهر بجنورد نیز تنها سیداحمد وکیلی کاندید شده بود و وی با کسب 10 رای از سیزده رای ممکن برای این سمت انتخاب شد.

علاوه بر این بر اساس رای گیری، سیده صغری سیدی و مهستی آدینه زاده نیز به عنوان منشیان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر بجنورد انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهر 214 هزار نفری بجنورد در دوره چهارم شوراهای اسلامی دارای سیزده نفر عضو شورای اسلامی است که این تعداد نسبت به دوره سوم شش نفر افزایش یافته است.