قزوین - خبرگزاری مهر: دبیر همایش بزرگداشت علامه آیت الله زرآبادی گفت: با فراخوان کشوری، 20 مقاله تخصصی به دبیرخانه همایش رسیده که پس از ارائه مقاله های منتخب تمامی آنها به صورت کتاب چاچپ و منتشر خواهد شد.

محمد رضا بندرچی در حاشیه برگزاری همایش ملی بزرگداشت شخصیت عرفانی آیت الله زرآبادی در قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: بعد از اعلام فراخوان تاکنون تعداد 18 مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده و دو مقاله نیز در دست تدوین است که در مجموع 20 مقاله ارائه شده پس از قرائت در همایش برای دو تا سه ماه آینده یه صورت کتاب چاپ و منتشر می شود.

وی افزود: همچنین کتاب دیگری از زندگی آیت الله زرآبادی به نام دانای راز چاپ شده که امروز رونمایی شد.

دبیر همایش ملی بزرگداشت شخصیت آیت الله زرآبادی تصریح کرد: مرحوم زرآبادی برای مردم کمتر شناخته شده بود و علی رغم اینکه اطلاع داشتند مرحوم فردی عارف و صاحب کرامت هستند ولی از جزئیات زندگی ایشان اطلاع نداشتند که با برگزاری این همایش جزئیات زندگی این عالم ربانی علاوه بر کراماتشان برای مردم معلوم می شود.

بندرچی تصریح کرد: در این همایش چهره هایی مانند مهدی محقق، منوچهر صدوقی سها، نصیری سواد کوهی، حجت الاسلام مهدی پور آیت الله آزاد مباحثی را ارائه کرده اند که مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفته است.

وی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این همایش اظهارامیدواری کرد برپایی بزرگداشت علما و شخصیت های مذهبی بتواند برای جوانان الگویی عملی و اجرایی ارائه کند.