ساری - خبرگزاری مهر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه از موافقت کمیسیون صدور و تمدید پروانه این مدیریت برای صدور پروانه 117 فقره دامداری کوچک روستایی در پنج ماه اول امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مرادیان پیش از ظهر چهارشنبه در نشست مدیران جهاد کشاورزی اظهار داشت: با توجه به شرایط جغرافیایی و بومی شهرستان سوادکوه، اشتغالزایی در واحدهای دامداری و مرغداری این شهرستان چشمگیر بوده و در این راستا مدیریت جهاد کشاورزی سوادکوه و مراکز جهاد کشاورزی تابعه، نقش بسزایی در این امر داشته اند.

وی در ادامه با اشاره به صدور پروانه برای دامداران و مرغداران فعال این شهرستان جهت ساماندهی این امر مهم افزود: در این راستا پس از تکمیل مدارک و طرح پرونده ها در کمیسیون و اعلام موافقت اعضای کمیسیون در جلسات، صدور پروانه صورت می‌پذیرد.
 
مرادیان از برگزاری چهار جلسه کمیسیون صدور و تمدید پروانه و موافقت با صدور 117 فقره پروانه دامداری کوچک روستایی در پنج ماهه اول سالجاری در این شهرستان خبر داد.
 
افتتاح و بهره برداری از پروژه تولیدی پرورش مرغ گوشتی در شهرستان آمل
 
سید مرتضی امینی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل نبر با اشاره به افتتاح یک طرح تولیدی پرورش مرغ گوشتی در این شهرستان افزود: این پروژه با ظرفیت 20 هزار قطعه و با تولید بیش از 200 تن گوشت مرغ در سال با بیش از هزار و 800 میلیون ریال اعتبار از محل تسهیلات بانکی و دو هزار و 700 میلیون ریال از سهم متقاضی در سال 1391 آغاز و در سالجاری به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار از افتتاح و بهره برداری از پروژه تولیدی پرورش مرغ مادر گوشتی با اعتباری بالغ بر 20 هزار  میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
 
سلیمان حاتم نژاد با اشاره به اینکه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، یک طرح تولیدی مرغ مادر گوشتی به ظرفیت 15 هزار قطعه و با سرمایه گذاری 20 هزار  میلیون ریال در این شهرستان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت افزود: از مجموع اعتبارات این طرح حدود 5000 میلیون ریال از محل اعتبارات توسعه بخش کشاورزی هزینه گردیده است.