رئیس فدراسیون جهانی فوتبالدستی با اشاره به استقبال خوب بازیکنان از رقابتهای انتخابی تیم ملی ایران، گفت: از اینکه به تهران آمده‌ام، خیلی خوشحال هستم و تلاش مسئولان فوتبالدستی و فدراسیون انجمن‌های ورزشی در اعتلای این رشته برایم قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، "فقید لوناس" ضمن بیان این مطلب افزود: فوتبالدستی ایران پتانسیل خوبی دارد و من سال گذشته موفقیت آنها را در مسابقات جام جهانی "نانت" از نزدیک دیدم. البته شما باید به بانوان و جوانان توجه داشته باشید، زیرا فوتبالدستی در ایران پتانسیل خوبی دارد و می‌توانید در مسابقات مهم جهانی، نتایج خوبی را بگیرید.

رئیس فرانسوی فدراسیون جهانی فوتبالدستی در ادامه گفت: خوشبختانه آقایان علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی و شریف‌زاده رئیس انجمن فوتبالدستی، به این رشته توجه دارند و من در فرانسه این علاقه‌مندی را لمس کردم.

فقید لوناس در ادامه گفت: تعامل میان فدراسیون جهانی و ایران یک همکاری خوب و دو طرفه است و ما برای پیشرفت فوتبالدستی این کشور، آماده همکاری بیشتر هستیم. آرزو می‌کنم ایرانی‌ها در مسابقات جام جهانی فرانسه در سال جاری به موفقیت‌های خوبی برسند.