سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به اینکه از بازی شاگردانش مقابل استقلال صنعتی کاملا رضایت دارد، گفت: باید در نیمه اول سه گل به حریف می زدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل استقلال صنعتی خوزستان در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: در نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم و باید بیش از سه گل به حریف می‌زدیم اما متاسفانه به هر دلیل توپ‌های ما درون دروازه حریف نمی‌رفت.

وی افزود: ما باید در چارچوب دروازه بیشتر کار کنیم چرا که موقعیت‌های زیادی را هدر می‌دهیم از طرفی در کناره‌ها نیز مشکل داریم که متاسفانه از دست دادن مهدی قریشی نیز بر مشکلات ما اضافه کرده است.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اضافه کرد: امروز فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم باید عنوان کنم حریف بیشتر به دنبال وقت کشی و انجام بازی بسته بود. اگر قرار باشد همه تیم‌ها این طور بازی کنند، فوتبال دیگر جذابیتی نخواهد داشت.

خطیبی همچنین گفت: از تیم خودم کاملا راضی‌ام. ما برنامه ریزی خوبی داریم و در آینده بهتر نیز خواهیم شد. استقلال تنها روی یک اوت به گل رسید اما ما همه فاکتورهای فوتبال را به نمایش گذاشتیم.

دیدار تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و استقلال صنعتی خوزستان که عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.