اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: گرمای هوا تاثیری در شکست ما نداشت زیرا شدت گرما برای هر دو تیم آزار دهنده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، لوکا بوناچیچ شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان در اهواز ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: کسب سه امتیاز این بازی را به فولاد تبریک می‌گویم چون در مقایسه با بازیکنان ما، فولاد خطرناک‌تر ظاهر شد و موقعیتهای بهتری روی دروازه ما ایجاد کرد ولی ما به انداز این تیم ایجاد موقعیت نکردیم.

وی در ادامه افزود: در نیمه نخست این بازی تیم ما خوب کار نکرد ولی تیم فولاد نیز تنها از روی یک موقعیت ایستگاهی به گل رسید ولی در نیمه دوم سیستم اولیه خود را تغییر دادیم و توانستیم برتر از حریف کار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بیان کرد: گرمای هوا فشار فراوانی روی بازیکنان ما وارد کرد ولی تاثیر زیادی روی روند کار ما نداشت زیرا گرمای هوای برای دو تیم به صورت مساوی آزار دهنده بود.

وی تصریح کرد: تماشاگران اهوازی فوتبالدوست هستند و تیم فولاد در دو سال اخیر نتایج خوبی را کسب کرده است و امیدوارم این تیم با ادامه این روند بتواند به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

بوناچیچ در بازی آینده تیمش با استقلال تهران نیز گفت: تیم ما در آن بازی میزبان است و تنها برای شکست استقلال وارد میدان می شویم و از آنجا که تیم استقلال در بازی های خارج خانه شکست پذیر است امیدواریم بتوانیم از آن بازی سه امتیاز را کسب کنیم و تا حدودی شرایط خود را در جدول لیگ سروسامان دهیم.

وی همچنین یادآور شد: تیم ما به غیر از نتایجی که تاکنون کسب کرده، در برخی بازی‌ها با بدشانسی نیز مواجه بوده است زیرا بازیکنان ما موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریفان ایجاد می‌کنند ولی در نواختن ضربات نهایی دقت نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابتهای هفته هشتم لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 19 امروز تیم‌های فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت فولاد با برتری یک بر صفر در این بازی، صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی را حفظ کرد.