اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: این تیم برای حفظ صدرنشینی خود در لیگ برتر از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کند و قصد نداریم صدر جدول را از دست بدهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پایان بازی فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان در اهواز ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: در این بازی برابر تیم کاربلد ذوب‌آهن اصفهان توانستیم پیروز شویم ولی قابل پیش بینی بود بازی برابر این تیم اصفهانی دشواری‌های خاص خود را داشت، به همین دلیل تیم حریف را به خوبی آنالیز کردیم.

وی افزود: برای ما به دلیل بار سنگینی که روی دوش بازیکنان برای حفظ صدرنشینی وجود دارد، بازی کردن در لیگ خیلی سخت شده است. ذوب‌آهن هم برای گل نخوردن وارد میدان شده بود و تنها قصد داشت روی ضد حملات به نتیجه برسد به همین دلیل این موضوع کار ما را سخت کرده بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: در دقایق پایانی این بازی با تعویض‌هایی که داشتیم، موقعیت‌های خوبی را به دست آوردیم ولی بازیکنان ما دقت لازم را نداشتند. در مجموع تعداد موقعیت‌های ما از حریف بیشتر بود.

وی در ادامه یادآور شد: اکنون کار دشواری در ادامه لیگ برتر داریم چون هر تیمی برابر ما به میدا می‌آید، به دنبال شکست تیم صدرنشین است و این حق طبیعی تیم‌ها است زیرا این کار، شرایط ما را دشوار کرده است.

فرکی همچنین گفت: ما باید به دور از هر گونه حاشیه سازی، تمرینات خود را به خوبی انجام دهیم و همچنان با آرامش به کار خود ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابتهای هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19 امروز تیم های فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت فولاد با برتری یک بر صفر در این بازی، صدر نشینی خود در جدول رده بندی را حفظ کرد.