سرمربی صربستانی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بعد از شکست سنگین خانگی مقابل سایپای البرز گفت: واقعا نمی‌دانم چرا ملوان یک در میان نتیجه می‌گیرد و این طور بازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پایان دیدار این تیم مقابل سایپای البرز در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: نیمه اول بازی اصلا خوب نبود اما در نیمه دوم، دو تیم بهتر ظاهر شدند و موقعیت های خوبی را ایجاد کردند. بعد از برتری مقابل مس فکر می‌کردم بازیکنانم انگیزه بیشتری داشته باشند اما در عمل این تیم سایپا بود که با انگیزه تر ظاهر شد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم و در فاز حمله بودیم که روی یک ضد حمله آنها دروازه تیم ما باز شد و پس از آن خیلی زود به بازی برگشتیم. =یک ضربه پنالتی هم بدست آوردیم که آن را متاسفانه از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان اضافه کرد: حملات ما ادامه داشت که سایپا بار دیگر روی یک ضد حمله به گل دوم رسید و پس از آن شیرازه تیم ملوان کاملا از هم پاشید که در پی آن سایپا یک بار دیگر گلزنی کرد. واقعا نمی‌دانم چرا ملوان این طور بازی می‌کند و یک در میان نتیجه می‌گیرد.

اسکوچیچ در پاسخ به این پرسش که آیا در پی این نتایج از سمت خود کناره‌گیری می‌کند؟، گفت: من با ملوان قرارداد دارم و به هیچ عنوان به استعفا فکر نمی‌کنم.

دیدار تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و سایپای البرز در چارچوب رقابت های هفته هشتم لیگ برتر باشگاههای کشور شامگاه امروز در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد که در پایان تیم سایپا با سه گل از سد حریف خود گذشت.