سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز با بیان اینکه تیمش نتیجه خوبی را در انزلی کسب کرد، گفت: ما هر سه گل خود را در ضد حملات به ثمر رساندیم.

به گزارش خبرنگار مهر، انگین فیرات در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل ملوان بندرانزلی در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما  در نیمه اول شاهد بازی خوبی نبودیم اما در نیمه دوم شرایط کاملا متفاوت بود باید عنوان کنم در نیمه اول تفکر ما این بود که ملوان را کنترل کنیم و به خواست خودمان رسیدیم.

وی افزود: روی یک ضد حمله به سرعت به پشت دفاع ملوان رسیدیم و گل اول را به ثمر رساندیم، پس از آن حریف فشار زیادی را وارد کرد و به یک پنالتی هم رسید که آن را از دست داد. بعد از آن دوباره روی یک ضد حمله گلزنی کردیم و حاکم میدان شدیم که حاصل آن گل سوم ما بود.

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز یادآور شد:  هیچ تیمی در انزلی به راحتی نمی‌تواند برنده شود. من کاملا از بازی شاگردانم و نتیجه به دست آمده راضی هستم. ملوان در این بازی کاملا بی‌نظم بازی کرد.

دیدار تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و سایپای البرز در چارچوب رقابت های هفته هشتم لیگ برتر باشگاههای کشور شامگاه امروز در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد که در پایان تیم سایپا با سه گل از سد حریف خود گذشت.