بجنورد - خبرگزاری مهر: رییس هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: هفته هشتم نهمین دوره رقابت های لیگ فوتبال دسته یک خراسان شمالی با بازگشت تیم ماهان بجنورد به صدر جدول رده بندی لیگ پیگیری شد.

حسین جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: هفته هشتم نهمین دوره رقابت های لیگ فوتبال دسته یک خراسان شمالی با برگزاری سه دیدار در شهرهای مختلف استان پیگیری شد.

وی اظهار داشت: در مهمترین دیدار این هفته تیم های همشهری ماهان و استقلال نوین بجنورد در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان 90 دقیقه با حساب دو بر یک به نفع ماهان خاتمه یافت.

وی اظهار داشت: ماهان با این برد 15امتیازی شد و بار دیگر با یک بازی بیشتر نسبت به شهرداری جاجرم به رده نخست جدول رده بندی لیگ صعود کرد.

جعفرزاده عنوان کرد: دیدار تیم شهرداری جاجرم با ابومسلم اسفراین از سری دیدارهای هفته نهم نیز قرار است عصر دوشنبه در اسفراین برگزار شود.

به گفته وی در دیگر دیدارهای انجام شده این هفته استقلال نوین بجنورد در خانه با نتیجه پرگل شش بر یک پاسارگاد جاجرم را در هم کوبید و پیشگامان شیروان نیز میهمان خود شهرداری آشخانه را با نتیجه سه بر دو از پیش رو برداشت.

جعفرزاده گفت: در این هفته تیم تربیت فاروج استراحت داشت.

رئيس هيئت فوتبال خراسان شمالي عنوان کرد: بر این اساس در حالی که هنوز یک دیدار از رقابت های هفته هشتم نهمین دوره لیگ دسته یک فوتبال استان باقی مانده تیم ماهان بجنورد با پانزده امتیاز در صدر جدول قرار دارد، تیم شهرداری جاجرم با سیزده امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به ماهان در رده دوم ایستاده و بربرقلعه بجنورد نیز با همین امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمين دوره رقابت های ليگ دسته يك فوتبال استان از سي و يكم خرداد ماه سال جاري با حضور 9 تيم از شهرستان هاي مختلف خراسان شمالي آغاز شده و تا بهمن ماه امسال ادامه دارد.

در این دوره از مسابقات تيم های پیشگامان شیروان، پاسارگاد جاجرم، شهرداری جاجرم، شهرداری آشخانه، ابومسلم اسفراین، تربیت فاروج و ماهان، استقلال نوين و بربرقلعه بجنورد در مدت هجده هفته با یکدیگر رقابت می کنند و در پايان آن تيم قهرمان به رقابت هاي ليگ دسته سه كشور راه مي يابد.