کرج - خبرگزاری مهر: معاونت فرهنگی و هنری حوزه هنری استان البرز از توزیع لوازم التحریر ایرانی و اسلامی در سطح این استان خبر داد.

اسماعیل آجرلو در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای سه طرح در راستای توزیع  لوازم التحریر ایرانی و اسلامی در سطح استان خبر داد و گفت: اولین طرح برپایی  نمایشگاهی به منظور معرفی محصولات شامل کتب و نوشت افزارهای روشنا، شکرستان و ایام با عنوان طرح سماء در هفته جاری است.

وی با اشاره به اولین بودن این نمایشگاه در استان البرز تصریح کرد: در حال حاضر در این نمایشگاه دفاتر محصولات روشنا ، شکرستان و ایام در دست معرفی بوده و مجموعه سی دی و پوستر های انیمیشن شکرستان طراحی و توزیع می شود.

آجرلو از اجرای دومین طرح حوزه هنری استان البرز که با تعامل آموزش و پرورش در راستای معرفی محصولات ایرانی و اسلامی است، خبر داد و اذعان داشت: در این طرح طی مذاکراتی که با آموزش و پرورش داشتیم، بر آن شدیم تا محصولات شامل پوستر و بروشور ها در خصوص لوازم التحریر ایرانی و اسلامی در بین مدارس، مراکز فرهنگی و هنری و فرهنگسراهای این حوزه توزیع و سفارش گیری از سوی جامعه هدف آموزش و پرورش باشد.

وی سومین طرح این حوزه را عرضه محصولات در مرکز عرضه محصولات سوره حوزه هنری البرز عنوان نمود و یادآور شد: از طریق کانون های فرهنگی مساجد محصولات معرفی شده و محصولات توسط همین کانون ها تهیه می شود یا افراد متقاضی را به نمایشگاه ارجاع می دهند.

معاونت فرهنگی و هنری حوزه هنری البرز در پایان خاطرنشان کرد: این طرح ها ویژه دانش اموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی بوده و با همکاری سه موسسه فرهنگی خیبر، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و حوزه هنری استان تهران محصولات تولید و توزیع می شوند.

گفتنی است، مرکز اصلی توزیع محصولات و نوشت افزار ایرانی و اسلامی واقع در کرج، بلوار امامزاده حسن(ع)، قبل از مصلی کرج است.